بزرگداشت روز خانواده وتکریم باز نشستگان حجت الاسلام تیجانی امام جمعه

بزرگداشت روز خانواده وتکریم باز نشستگان

حجت الاسلام تیجانی امام جمعه معزز عشق آباد با همراهی آقایان شیردل بخشدارمحترم ،رحیمی ریاست محترم تامین اجتماعی وذبیحی مسئول دفتر امامت جمعه بخش دستگردان به مناسبت ۲۵ذیحجه روز خانواده و تکریم بازنشستگان درمحل کانون بازنشستگان تامین اجتماعی عشق آباد حضور پیدا کردند.
ا
امام جمعه دستگردان در این دیدارضمن تبریک روز تکریم باز نشستگان وفلسفه نامگذاری آن در تقویم سالانه جمهوری اسلامی ایران با اشاره به حدیثی از پیامبر اسلام (ص) پیران و افراد مسن را به منزله پیامبر در میان قوم خویش خواند ه و احترام و تکریم آنان را لازم شمردند
شیردل بخشدار دستگردان نیز ضمن گرامیداشت این روز و اهمیت جایگاه بزرگان در خانواده به فعالیت کانون اشاره وبا تبریک این روز به همه باز نشستگان از خدمات دفتر کانون در شهر عشق آباد قدردانی کرد .
گفتنی است در ابتدای این دیدار
رحیمی ریاست شعبه تامین اجتماعی عشق آباد نیز از خانواده به عنوان کوچکترین نهاد اجتماعی و در عین حال تاثیر گذارترین نهاد تربیتی نام برده و عنوان کرد بازنشستگان و بزرگان ستون خیمه خانواده هستند و تکریم آنان لازم و آیینه تمام نمای نسل جوان امروز هستند .
علیپور نایب رییس کانون بازنشستگان استان و عضو کانون شهرستان نیز گزارشی از عملکرد این کانون در جهت پیشبرد امور مستمری بگیران در دیدار ارائه کرد
عشق آباد خبر
@eshkabar
ارسال شده توسط:Azizallah
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن