بسمه تعالی انتخابات ۹۸، مشارکت حداکثری نویسنده: شیخ مهدی یزدانیان جهت مشارکت گسترده

بسمه تعالی
انتخابات ۹۸، مشارکت حداکثری
نویسنده: شیخ مهدی یزدانیان

جهت مشارکت گسترده مردم در انتخابات
۱- حضور در انتخابات برای معتقدان به جمهوری اسلامی تکلیف و برای دیگران حق است .. چنانکه رهبرمعظم انقلاب خطاب به ملت فرمودند: اگر به نظام هم اعتقاد ندارند به خاطر منافع کشور در پای صندوق های رای حاضر شوند.

۲-قهر کردن با انتخابات زمینه ورود افراد نالایق به مدیریت کشور میشود و اگر وضعیت کشور را بحرانی تر نکند قطعا بهتر نخواهد کرد . هرگاه مردم در صحنه بودند و رقابت شدیدتری بر انتخابات حاکم بوده افراد کارآمدتری منتخب ملت شده اند.

۳- در شهرستانها اجماع اکثریت نخبگان بر شخصی توانمند و مدیر مدبر ممکن است و به شهروندان دلگرمی میدهد که از منتخب نخبگان حمایت کنند.. مردم به نخبگانشان اعتماد دارند و اطمینان دارند که انتخاب آنها انتخاب اصلح است.. تکثر کاندیدا به تشتت آراء منجر شده و زمینه ساز تفرقه است.

۴- بخشی از مردم معتقدند که کاندیدا دنبال قدرتند و نه خدمت ! یعنی شعار ما شیفتگان خدمتیم و نه قدرت معکوس شده .. این تصور از ذهن مردم باید پاک شود .. مردم عزیز با مراجعه به سوابق کاندیدا و رزومه کاریشان و تخصصشان میتوانند خدمتگذاران را از قدرتمداران تشخیص دهند.

۵- مردم عزیز که در صحنه های سختی چون جنگ و تحریم در صحنه حضور داشتند و فداکاری نمودند در انتخابات هم باید به جریان اصیل انقلابی (اصولگرای اصلاح طلب واقعی) رای بدهند … ما اصول مترقی زیادی در قانون اساسی داریم که بعد از گذشت ۴۰ سال از انقلاب هنوز معطل مانده .. نماینده شجاع در راستای توسعه کشور باید احیا کننده این اصول باشد.

۶- شوراهای نظارتی بالاخص شورای محترم نگهبان باید به جای افراد شجاع طرفدار حقوق شهروندی ، متملقین را رد صلاحیت نماید.. در همین دوره مجلس شاهد حضور نمایندگان فاسدی بودیم که با چهره انقلابی وارد مجلس شدن.

۷- و سخن آخر .. قهر با انتخابات چاره ساز نیست .. بلکه مطالبه گری انقلابی از نمایندگان زمینه ساز توسعه است .. ما در طول چهار سال نمایندگی چند بار به طور جدی نماینده را به پای میز محاکمه مطالبه محور کشانده ایم.. مردم آنقدر بر نماینده باید نظارت داشته باشند که کسی به راحتی هوای نماینده شدن به سرش نزند.
@eshkabar
ارسال شده توسط:۰۹۱۳۲۵۰۲۰۳۹ علی رجب زاده
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن