ملکوتی خواه عضو هیات مدیره #شستا عنوان کرد: آزمایشگاه #زغال_سنگ_طبس

ملکوتی خواه عضو هیات مدیره #شستا عنوان کرد: آزمایشگاه #زغال_سنگ_طبس قابلیت تبدیل شدن به آزمایشگاه مرجع زغال سنگ کشور را داراست.
محمود ملکوتی خواه عضو هیات مدیره #شستا به اتفاق آقایان حمزه وکیلی عضو هیات مدیره و معاون فنی و نظارت #صدرتامین و عباس حسنی مدیر حسابرسی داخلی #صدرتامین در بازدید از بزرگترین کارخانه زغال شویی ایران و آزمایشگاه کنترل کیفی محصول در جوار کارخانه، ضمن اشاره به تنوع و تعدد آنالیزهای در حال انجام روی زغال سنگ در آزمایشگاه #شرکت_زغال_سنگ_پروده_طبس ، عنوان داشت که این آزمایشگاه در صورت افزودن تجهیزات تکمیلی، قابلیت تبدیل شدن به آزمایشگاه مرجع زغال سنگ ایران را دارا می باشد.
مدیرعامل #شرکت_زغال_سنگ_پروده_طبس نیز در این بازدید ضمن ارائه گزارشی از روند تجهیز و تکمیل این آزمایشگاه، دانش فنی کارکنان و وجود زیرساخت مناسب را از جمله فاکتورهای مهم موجود برای ارتقا سطح آزمایشگاه کنترل کیفی #زغال_سنگ_طبس برشمرد.
کریتی ثانی در ادامه افزود که برنامه ریزی برای کسب استاندارد ایزو ۱۷۰۲۵ در دست اقدام است که با تحقق این مهم، آزمایشگاه #شرکت_زغال_سنگ_پروده_طبس به آزمایشگاه مرجع زغال سنگ کشور ارتقاء خواهد یافت.

روابط عمومی #شرکت_زغال_سنگ_پروده_طبس

عشق آباد خبر
@eshkabar
ارسال شده توسط:۰۹۱۳۲۵۰۲۰۳۹ علی رجب زاده
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن