برادر ارجمند و بسیجی سرهنگ پاسدار جناب آقای غلامرضا علیپور سلام

برادر ارجمند و بسیجی سرهنگ پاسدار

جناب آقای غلامرضا علیپور

سلام علیکم

برای یک عاشق دلداده و «جان نثارِ» ولایت ، خدمت در لباس مقدس پاسداری افتخاری بس عظیم و وصف ناپذیر است؛ زمان و مکان رنگ می بازد برای آنان که نفس کشیدن شان در هوای معطر به عطر شهادت و رفتار و گفتار و کردارشان بر مدار عشق علی و محبت حسین رقم خورده و می خورد .

از دفاع و حماسه در میدان رزم و هم نفسی با فرزندان مخلص خمینی تا خدمت در تشکیلات انقلابی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ، از هیأت باصفای جان نثاران حسین علیه السلام تا رویش گل خوش بوی هیأت رزمندگان اسلام و زمزمه ملکوتی زیارت عرشی عاشورا و…. ، تا….. خدمت برای حاجیان بیت الله مصلای جمعه ، همه و همه خلاصه در یک کلام :

شهد شیرین عاشقی برای قرب الی الله با نوکری آل الله و خدمت بی وقفه و منت به عیال الله مبارکت باد «برادر»

ضمن قدردانی از تلاش های مثال زدنیِ ، رزمنده فرهیخته ، برادر عزیز جناب کربلایی حاج عزیزالله ذبیحی که حقّاً و انصافاً و بی اغراق در برنامه ریزی ، پیگیری ، تلاش ، و نیز بذل وقت و جان و مال ، سوابق درخشان برای خود رقم زده است و نیز همکاری و مساعدت بی حاشیه و صادقانه ی برادر عزیز و معروف به اخلاق نیک و حسن معاشرت ، جناب حجت الاسلام آقا شیخ محسن یوسفی (اعلی الله مقام ابیه الفقید)
با ابراز مسرت و از صمیم قلب انتصاب جنابعالی و همچنین برادر ذبیحی را بعنوان «مسؤلان ستاد و دفتر» در مجموعه مقدس ، فوق العاده مهم و اثر گذار نهاد امامت جمعه دیار عاشقان پاک باخته حسین علیه السلام «عشق آباد» تبریک عرض می کنم .

قطعا توانمندی ها و شایستگی در کنار نقد پذیری و بهره مندی از مشاوره ی اهل فن و دلسوزان ، و البته همدلی و همکاری صادقانه با امام جمعه محترم جناب حجت الاسلام تکمیلی ، آینده ای روشن و مختوم به خیر رقم خواهد زد ان شاءالله .

ارادتمند و دعاگو در جوار بارگاه ملکوتی کریمه اهل بیت علیهم السلام .

کمترین گدای حضرت زهرا سلام الله علیها و کوچکترین سرباز ولایت ، شمسایی .

@eshkabar
ارسال شده توسط:mohammadreza
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن