‍ حجت الاسلام تکمیلی امام جمعه عشق آباد در خطبه‌های

‍ حجت الاسلام تکمیلی امام جمعه عشق آباد در خطبه‌های نماز جمعه این هفته عشق آباد ضمن گرامیداشت هفته بسیج به شاخصه های تفکر بسیجی در نگاه امامین انقلاب اشاره کردند و بیان داشتند اخلاص، خدامحوری، حضور در همه میدان های سخت و بصیرت از شاخصه های اصلی بسیجی است.
امام جمعه عشق آباد با اشاره به قضایای اخیر بنزین گفتند: اصل طرح اصلاح الگوی مصرف بنزین به منظور جلوگیری از اسراف و قاچاق و نیز توزیع عادلانه یارانه بنزین لازم و ضروری بود ولی در این زمینه نکاتی قابل تامل است:
۱. زمان و شیوه اجرای طرح خوب نبود و موجب التهاب و نگرانی در میان مردم شد.
۲. بیانات مقام معظم رهبری فصل الخطاب است و باید از آسیب های احتمالی مانند گرانی های بی مورد و.. جلوگیری کرد.
۳. اعتراض با اغتشاش متفاوت است و اگرچه اعتراض حق مردم است ولی نباید از مجاری غیر قانونی صورت پذیرد. از اینرو مردم بصیر با آمدن در صحنه اغتشاش و نقشه های دشمن را برای بر هم زدن آرامش کشور محکوم کردند.
۴. حجت الاسلام تکمیلی خطاب به مسئولین ارتباطات در رابطه با قطع اینترنت و تلگرام بیان کردند اگر اینترنت جهانی که سرورهای آن در آمریکاست و یا تلگرام که از خارج کشور مدیریت می شود مضر است و زمینه نفوذ را فراهم می کند این اشکال همیشه وجود دارد و باید به فکر اینترنت ملی و تقویت پیام رسان های داخلی بود.
۵. امام جمعه عشق آباد میزان یارانه بنزین را هم متضاد با سیاست های جمعیت کشور دانستند و بیان داشتند اینکه به فرزند چهارم به بعد یارانه بنزین تعلق نمی گیرد امر اشتباهی است
عشق آباد خبر
@eshkabar
ارسال شده توسط:۰۹۱۳۲۵۰۲۰۳۹ علی رجب زاده
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن