‍ ششمین المپیاد ورزشی درون مدرسه ای در آموزش و

‍ ششمین المپیاد ورزشی درون مدرسه ای در آموزش و پرورش منطقه دستگردان  رسما آغاز شد

با حضورآقای گلدانی  معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی المپیاد ورزشی درون مدرسه ای با شعار تحصیل، تهذیب و ورزش در آموزش و پرورش منطقه دستگردان  رسما آغاز شد

در این مراسم آقای گلدانی  معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی

هدف المپیاد ورزشی درون مدرسه ایرا  ساماندهی ظرفیت های موجود در هر منطقه دانست و ورزش را جزء لاینفک زندگی دانش آموزان بیان کرد  و ادامه داد: المپیاد ورزشی درون مدرسه ای از برنامه های محوری و اولویت دار معاونت تربیت بدنی و سلامت آموزش وپرورش استان است.

علی غلامی ریاست آموزش و پرورش منطقه دستگردان گفت: هدف از اجرای برنامه ها و فعالیت های ورزشی در مدارس این است که در کنار مسائل آموزشی، به موضوع شادابی، سلامت جسمانی، روحی و روانی اهمیت داده شود.

وی  در ادامه به اهداف برگزاری المپیاد ورزشی درون مدرسه ای اشاره کرد و یادآور شد: ایجاد نشاط و شادابی در مدارس، تقویت مشارکت محوری و مشارکت پذیری و نهادینه سازی کارگروهی در دانش آموزان از مهمترین اهداف برگزاری این المپیاد ورزشی است.

وی همچنین مشارکت فعال مدیران مدارس در برنامه های تربیت بدنی، همراهی معلمان و اولیای دانش آموزان با بحث های ورزشی و در نهایت استعدادیابی ورزشی را از دیگر اهداف برگزاری این المپیاد عنوان کرد.

غلامی در ادامه گفت: المپیاد ورزشی درون مدرسه ای در کنار سایر برنامه‌ های مکمل تربیت بدنی چون طرح حیاط پویا، ورزش صبحگاهی ، کانون های ورزش درون مدرسه ای و ورزش با خانواده می تواند بسیار موثر و مفید باشد.

عشق آباد خبر
@eshkabar
ارسال شده توسط:۰۹۱۳۲۵۰۲۰۳۹ علی رجب زاده
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن