#حمایت_رضوی_حیدری_از_گزینه_شورای_ائتلاف_نیروهای_انقلاب بسمه تعالی مردم عزیز حوزه انتخابیه طبس، فردوس، بشرویه و

#حمایت_رضوی_حیدری_از_گزینه_شورای_ائتلاف_نیروهای_انقلاب

بسمه تعالی
مردم عزیز حوزه انتخابیه طبس، فردوس، بشرویه و سرایان
سلام علیکم
ضمن عرض تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) به استحضار می رساند، اینجانب به عنوان یک سرباز برای اعتلای ارزشهای دینی و انسانی مردم سرزمینم تلاش کرده و معتقدم برای دست یابی به وضعیت بهتر باید تلاش کرد. و انتخاب انسان های صالح، کوتاه ترین راه برای دستیابی به اهداف اسلامی و ملی است.
امروز دشمن می خواهد تنبلی اجتماعی، عدم اعتماد و عدم ارزشمند شمردن ارزشها را به ما تلقین کند؛ و با جنگ روانی و جنگ اقتصادی، درصدد رسیدن به اهداف خود و دور کردن مردم از شرکت در انتخابات است. همان گونه که ما برای پیشرفت کشور خود برنامه ریزی می کنیم دشمن هم برای سد کردن پیشرفت ما برنامه می ریزد. در این رویارویی ما به دشمن اجازه تضعیف اراده ها را نخواهیم داد، و با هوشیاری، از هرگونه اختلاف و تخریب و سخنان یاس آلود اجتناب خواهیم کرد؛ و اتحاد و یکدلی خود را در همه شرایط حفظ می کنیم.
تصمیم های بزرگ بدون از خود گذشتگی و ایثار محقق نخواهد شد و در این راه شهدا و خانواده های ایشان الگوهای درخشانی برای ما هستند. همانطور که دیروز وظیفه من این بود که در میدان انتخابات حاضر شوم و دیدگاه های خود را بیان کنم؛ امروز این تکلیف را برگردن خود می بینم که برای ایجاد وحدت و یکپارچگی شهرستان حمایت خود را از گزینه شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اعلام کنم. به امید اینکه با اقدام مشابه سایر کاندیداها، تجربه نیک وحدت در انتخابات دوره پنجم مجلس شورای اسلامی که با تلاش پدرم، مرحوم حجه السلام والمسلمین سید مصطفی رضوی حیدری و سایر فعالین سیاسی شهرستان محقق شد؛ تکرار گردد.

سید یاسر رضوی حیدری
کاندیدای انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی

@eshkabar
ارسال شده توسط:سیدمهدی
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن