‍ نشست امنای مجمع خیرین سلامت بخش دستگردان_دوشنبه ۹۸.۱.۲۵. در جلسه

‍ نشست امنای مجمع خیرین سلامت بخش دستگردان_دوشنبه ۹۸.۱.۲۵.
در جلسه امنای مجمع خیرین سلامت بخش دستگردان ضمن قدردانی از مشارکت خیرخواهانه و ارزشمند اهالی نیک اندیش و نیکوکار بخش دستگردان در پویش کمک به خرید تجهیزات مورد نیاز مرکز خدمات جامع سلامت در ایام پربرکت ماه شعبان و میلاد حضرت ولیعصر (عج)، تاکید گردید کمک های جمع آوری شده (به مبلغ ۸۰ میلیون تومان) با نظر کارشناسان حوزه بهداشت و درمان در تامین تجهیزات ضروری مرکز خدمات جامع سلامت هزینه و گزارش مستند آن در اسرع وقت به استحضار مردم شریف خواهد رسید.
در این جلسه محمدحسن غلامی مسئول مجمع خیرین سلامت، ضمن تشریح آخرین فعالیت های مجمع، از روند آماده سازی ساختمان بخش دیالیز، نصب دستگاه RO و استقرار دستگاه های دیالیز و هماهنگی های صورت گرفته با مسئول درمانگاه در خصوص تامین تجهیزات پزشکی مورد نیاز گزارشی ارائه نمود.
محمدعلی شیردل بخشدار دستگردان نیز ضمن قدردانی از مساعی ارزشمند اهالی خیرخواه و خیراندیش بخش دستگردان در امر خطیر تامین سلامت عمومی جامعه، اعلام کرد مطالبات مردمی و مسائل و مشکلات حوزه بهداشت و درمان به جدیت پیگیری می شود. وی افزود بخشی از مصوبات بازدید مورخ ۹۸.۱۰.۱۰ استاندار محترم از مرکز خدمات جامع سلامت عشق آباد محقق شده و مابقی نیز در حال پیگیری و اقدام می باشد؛ بخش دیالیز مرکز خدمات سلامت جامع عشق آباد نیز در آینده ای نزدیک شروع به کار خواهد کرد.
امنای مجمع خیرین سلامت از اهالی شریف بخش دستگردان در سراسر میهن اسلامی تقاضا دارند در ایام ماه مبارک رمضان نیز کمک های مالی خود را در جهت ارتقای سطح خدمات بهداشتی و درمانی در منطقه به حساب شماره ۸۳۸۱۱۸۶۶۹ و یا کارت شماره ۶۰۳۷۷۰۷۰۰۰۰۶۰۷۱۹ به نام مجمع خیرین سلامت بخش دستگردان نزد بانک کشاورزی شعبه عشق آباد واریز و یا با اجرا و احیای سنت های اسلامی وقف، حبس، وصیت، هبه، قرض الحسنه، خمس، صدقات و … در این امر مهم و خداپسندانه مشارکت نمایند.
عشق آباد خبر
@eshkabar
ارسال شده توسط:۰۹۱۳۲۵۰۲۰۳۹ علی رجب زاده
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن