‍ با تلاش متخصصان توانمند بیمارستان شهید سیدمصطفی خمینی طبس،

‍ با تلاش متخصصان توانمند بیمارستان شهید سیدمصطفی خمینی طبس، عمل پیوند انگشت دست یک جوان، برای نخستین بار در این شهرستان با موفقیت انجام شد.

به گزارش ریاست شبکه بهداشت و درمان شهرستان طبس، انگشت جوانی که در حین کار با اره، دچار قطع نزدیک کامل شده بود، با تلاش دکتر ادیب خزر مرادی متخصص ارتوپدی و دکتر محسن کریمیان جراح عمومی، خانم دکتر شیوا متخصص بیهوشی و تیم اتاق عمل بیمارستان شهرستان طبس، طی یک جراحی ۷ ساعته بسیار دشوار و پیچیده تحت عمل پیوند قرار گرفت که طی آن عروق، اعصاب، تاندون ها و استخوان انگشت قطع شده به طور موفقیت آمیز پیوند شد.

دکتر ادیب مرادی و دکتر کریمیان بیان کردند:
این نوع عمل پیوند انگشت در بهترین مراکز مجهز دنیا نیز به ندرت انجام گرفته و عملی بسیار پیچیده و پیشرفته می باشد که خوشبختانه به طور موفقیت آمیز انجام گردید و از قطع عضو این بیمار جلوگیری گردید.

عباس زمانی ریاست شبکه بهداشت با بیان این که حمایت و تلاش معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی بیرجند و اعزام متخصصان به شهرستان‌ها، نقش موثری در توسعه خدمات رسانی به بیماران و جلوگیری از اعزام بیمار به مرکز استان داشته است ادامه داد: بیمار پس از ۵ روز بستری با حال عمومی خوب از بیمارستان مرخص گردید.

✍روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان طبس

@eshkabar
ارسال شده توسط:Ahmad Rajabzadeh
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن