‍ #هفته_دولت #تجلیل_از_خانواده_شهدا #با حضور معاون هماهنگی اموراقتصادی استاندار ♦️ دیدار با

‍ #هفته_دولت
#تجلیل_از_خانواده_شهدا
#با حضور معاون هماهنگی اموراقتصادی استاندار

♦️ دیدار با خانواده شهید والامقام حجت نجفی در روستای تپه طاق

✍️ عصر امروز حجه الاسلام تهرانی پور امام جمعه؛ دکتر جعفری معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار به اتفاق حقانی سرپرست فرمانداری شهرستان عشق آباد، با حضور در روستای تپه طاق با مادر شهید والامقام حجت نجفی و خانواده ایشان دیدار و گفتگو نمودند.

✍️ در این دیدار پس از ارائه گزارشی از زندگی نامه شهید توسط کریمی رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران؛ برخی مشکلات مادر شهید بررسی گردید.

♦️دکتر جعفری معاون استاندار ضمن تجلیل از مادر شهید گرانقدر نجفی اظهار داشت:

✍️ شهداء ضامن اقتدار نظامند و همه ما مدیون ایثار و جانفشانی شهدای والامقام هستیم.دکتر جعفری در ادامه افزود: ازمادر مکرمه شهید استدعا داریم از دعای خیر خود ما را بهره مند فرمایند.
حقانی سرپرست فرمانداری؛ هدف از این دیدار که در هفته دولت صورت گرفت را تجلیل از مادران شهید و قدردانی از صبر ، ایثار  و از خود گذشتگی آنان دانست و ضمن تشکر از حضور معاون استاندار در شهرستان عشق آباد؛ افزود: مردم عزیز قدردان ایثار و فداکاری شهدا و ایثارگران و خانواده‌های معزز آنان هستند و می‌دانند خون شهداء تضمین و حافظ انقلاب اسلامی و ارزشهای آن است.
همچنین در این دیدار شمسایی بخشدار مرکزی، کریمی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان طبس، فرماندهی بسیج مالک اشتر و عباسپور رئیس شورای اسلامی بخش معاون استاندار را همراهی کردند.

روابط عمومی فرمانداری شهرستان عشق آباد
ارسال شده توسط:روابط عمومی
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن