‍ رضایتمندی مردم، ملاک اصلی ارزیابی عملکرد دستگاه های اجرایی


‍ رضایتمندی مردم، ملاک اصلی ارزیابی عملکرد دستگاه های اجرایی و خدمات رسان در بخش دستگردان
در بازدید محمدعلی شیردل بخشدار و رئیس شورای اداری بخش دستگردان از ادارات جهاد کشاورزی، امور عشایر، بانک کشاورزی، فروشگاه بنیاد ۱۵ خرداد و ورزش و جوانان و دیدار و گفتگو با مراجعین، کارکنان و مدیران این ادارات، کیفیت خدمات رسانی به شهروندان مورد ارزیابی قرار گرفت.
✳️بخشدار دستگردان با اشاره به ارزیابی مستمر عملکرد دستگاه های اجرایی و خدمات رسان، تاکید کرد رضایتمندی مردم، ملاک اصلی ارزیابی عملکرد ادارات و نهادها و دستگاه های اجرایی بخش دستگردان می باشد.
ارسال شده توسط:۰۹۱۳۲۵۰۲۰۳۹ علی رجب زاده
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن