کرونا و راه‌اندازی خدمات روانشناختی در سامانه ۴۰۳۰ ✅این سامانه از


کرونا و راه‌اندازی خدمات روانشناختی در سامانه ۴۰۳۰

✅این سامانه از دو طریق آماده پاسخگویی به نیازهای مخاطبین می باشد. یک شیوه استفاده از پیام های صوتی است که تماس گیرنده بعد از برقراری تماس با سامانه ۴۰۳۰ می تواند با استفده از کلید ۳ به لیستی از پیام های صوتی دست یابد که براساس نیاز خود می تواند یکی از آنها را انتخاب نماید.
✅شیوه دیگر این است که تماس گیرنده بعد از برقراری تماس با سامانه ۴۰۳۰ می تواند با استفاده از کلید ۸ به همکاران روانشناسی که به جهت ارائه راهنمایی و مشاوره روانشناختی در پشت خط هستند، متصل شوند و با بیان سوالات یا مشکلات احتمالی خود از خدمات همکاران روانشناس بهره مند شوند.

✍ حدود ۳۰۰ نفر از روانشناسان وزارت بهداشت شاغل در نظام مراقبت های بهداشتی آمادگی کامل برای ارائه خدمات تلفنی دارند.

#هرخانه_یک_پایگاه_سلامت
#کرونا_را_شکست_میدهیم
عشق آباد خبر
@eshkabar
ارسال شده توسط:۰۹۱۳۲۵۰۲۰۳۹ علی رجب زاده
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن