باید با عملکرد، انگیزه مردم را برای مشارکت در انتخابات

باید با عملکرد، انگیزه مردم را برای مشارکت در انتخابات افزایش داد

علی اصغر عنابستانی، نماینده غرب خراسان در مجلس:

انتخابات در ایران همواره حائز اهمیت بوده و مردم همواره در انتخابات مشارکت داشتند. مردم می دانند که رای آنها موثر است، اما شاید امروز بخشی از مردم اعتماد خود را به ساختارهای اجرایی از دست داده و این امر می تواند سبب شود تا نسبت به انتخابات، بی تفاوت باشند.

باید با عملکرد انگیزه مردم را افزایش داد. دولت باید در چند ماه آتی دقت بیشتری بر ساختارهای عملکردی خود، داشته باشد. مردم اگر احساس کنند شرایط جامعه به ویژه در حوزه معیشت روبه جلو هست، قطعا با انگیزه بیشتری در انتخابات مشارکت می کنند.

مردم امروز احساس می کنند که ساختارهای اجرایی کارآمد نیست و در نتیجه رای هم که می دهند، به بهبود شرایط منجر نمی‌شود. این مشکل را باید حل کرد. باید در چند ماه باقی مانده تا انتخابات، دولتمردان روحیه امیدی را به جامعه تزریق کنند. باید اقداماتی انجام شود که امید به روزهای بهتر، در جامعه تقویت شود.

باید بخش های امید افزایی را تقویت کنیم. عزیزان در شورای نگهبان نیز باید با همان نگاهی که رهبر انقلاب اشاره کردند، میدان را برای حضور همه سلایق و عقاید در چارچوب نظام، به عرصه انتخابات باز کنند. باید بسته انتخاب مردم را بازتر کرد تا مردم با فراغ بال در انتخابات، شرکت کنند.
@eshkabar
ارسال شده توسط:Ahmad Rajabzadeh
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن