#تلاش_برای_اجماع #هم‌افزایی_زیرساخت_توسعه #برای_طبس_همدیگر_را_تحمل_کنیم رئیس شورای شهر طبس: پارلمان شهری خانه وحدت شهرستان می‌شود/ نقاط

#تلاش_برای_اجماع
#هم‌افزایی_زیرساخت_توسعه
#برای_طبس_همدیگر_را_تحمل_کنیم

رئیس شورای شهر طبس:
پارلمان شهری خانه وحدت شهرستان می‌شود/ نقاط مشترک‌مان را جمع بزنیم/ اجماع تنها راه توسعه شهرستان طبس

رئیس شورای اسلامی شهر طبس در نشست هم‌افزایی و تعامل برای توسعه وحدت در شهرستان؛ گفت: سعی کردیم در جلسات از کسانی که فعالیت سیاسی در شهر دارند هم اصلاح طلب و هم اصلوگرا را دعوت کنیم که این روش را توسعه دادیم و اسامی که به ذهن می‌رسید را دعوت کردیم اما شهادت می‌دهم کسانی هستند که می‌توانند تاثیرگذار باشند و می‌خواهم که دیگران را نیز معرفی کنید تا در جلسات بعد دعوت شوند.

آقای محمود امینی افزود: جلسات با این منظور برگزار می‌شود که یک اجماع، وفاق و همدلی پیش آید که درکوتاه مدت انتخاب نماینده است اما در دراز مدت نیز قرار است هر اتفاقی مهمی بخواهد برای شهرستان رخ دهد با مشورت نخبگان و متنفذین انجام گیرد.

نماینده استان خراسان جنوبی در شورای عالی استان‌ها تصریح کرد: گاهی اقداماتی که موجب حذف رقیب می‌شود باعث کدورت و اختلاف می‌شود که این باید به حداقل برسد و ضمن اختلاف نظرها بیاییم و تحمل یکدیگر را تمرین کنیم.

آقای امینی افزود: هیچ پیش‌فرضی برای این جلسات نداریم اما نکته اصلی همان وفاق است که باید خروجی همین جلسات باشد و کمک کنید تا بشود این جلسات با میزبانی پارلمان شهری گسترش یابد و به اجماع نظر مشترکی در منافع کلان شهرستان طبس برسیم.

وی تاکید کرد: شورای شهر بعنوان پارلمان شهری جای همه مردم از اقشار مختلف است و این جلسات برای دریافت نظرات مردمی است و می‌خواهیم که در سالن شورای شهر همه تفکرات به منظور توسعه عالی شهرستان طبس، کنار هم قرار گیرند.

رئیس شورای اسلامی شهر طبس گفت: امام جمعه نیز دعوت شدند اما بدلیل تقارن با جلسه‌ای دیگر از ایده برگزاری جلسات اینچنینی تشکر کردند و گفتند وفاق و همدلی بر این اساس شکل می‌گیرد که سطح تحمل را بالا ببریم و از پافشاری بر برخی مواضع کمی به نفع شهرستان و تامین منافع عموم، کوتاه بیاییم.

نماینده شهرستان طبس در شورای استان خراسان جنوبی افزود: ان‌شاالله این انتخابات نماد همدلی واقعی در شهرستان طبس خواهد شد و امیدواریم در سایه اجماع و هم‌افزایی بتوانیم نماینده‌ای که آئینه تمام نمای حوزه انتخابیه باشد و خصوصیات شاخص مردمان نجیب این منطقه ارزشمند در او وجود داشته باشد و زبان عموم مردم باشد را به مجلس بفرستیم‌.

آقای محمود امینی خاطرنشان کرد: برخی مطرح شده اند که قرار است برای انتخابات مجلس یازدهم ثبت‌نام کنند و اگر در این جمع به نتیجه مصداقی روی اشخاصی دیگر رسیدید؛ ضمن احترام به ثبت‌نام کنندگان اگر لازم باشد کسی دیگر بیاید را دعوت خواهیم کرد و توقع می‌رود براساس اجماع نظر شهرستان؛ همه آنهایی که آمده اند نیز قاعده حضور را پذیرفته و تبعیت کنند.

رئیس شورای اسلامی شهر طبس گفت: همینکه این جمع دورهم نشستیم و تاکنون با این ترکیب از تفکرات و اقشار مختلف و متعدد نبوده یا واقعا کم اتفاق افتاده است؛ خودش می‌تواند خروجی مناسبی از تعامل برای این جلسه باشد.

آقای امینی افزود: هیچکس از انچه در گذشته اتفاق افتاده رضایت مطلق ندارد و بحث‌های چالشی خوب و مطلوب و منتج به نتیجه می‌تواند ما را به نتایج خوبی برساند که منافع آن برای شهرستان و عموم مردم باشد.

وی تصریح کرد: ملاک ها را تعیین کنیم تا به مصداق‌ها برسیم و یقین دارم که اعضای همین جلسه نیز اگر نظرات خود را جداگانه بنویسند؛ وجه اشتراک‌های فراوانی دارند که همین یعنی نزدیک شدن به اجماع موثر و خروجی مورد توقع جلسات هم‌افزایی که امیدواریم زیرساخت توسعه شهرستان طبس و حتی دیگر شهرستان‌های حوزه انتخابیه گردد.

رئیس شورای اسلامی شهر طبس در این جلسه تاکید کرد: از شهروندان می‌خواهیم از طریق راه‌های ارتباطی با شورای شهر؛ نسبت به معرفی متنفذین و نخبگان و نمایندگان اقشار جامعه برای دعوت در جلسات اینده وفاق اجتماعی شهرستان طبس اقدام نمایند.

@eshkabar
ارسال شده توسط:Ahmad Rajabzadeh
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن