جنگ را با بیست ساله‌ها بردیم و… ✍️ مهدی یزدانیان ✅ دیدار

جنگ را با بیست ساله‌ها بردیم و…

✍️ مهدی یزدانیان

✅ دیدار رمضانی دانشجویان با رهبر انقلاب در سال ۹۸، جملات ماندگاری به یادگار گذاشت. مرضیه افشارنیا، دانشجوی میکروبیولوژی دانشگاه آزاد اصفهان و عضو شورای مرکزی اتحادیۀ تشکل‌های اسلامی سیاسی دانشگاه آزاد پشت تریبون می‌رود و می‌گوید که از دستور رهبری برای جوان‌گرایی سوءاستفاده شده: «با وجود تأکید شما برای جوان‌گرایی اما هرجا جوانی وارد شده یا ژن خوب بوده یا آقازاده!» در ادامۀ حرف‌هایش هم تکه‌ای می‌پراند که حضار را اساسی سر کیف می‌آورد تا جایی که دیگر احسنت گفتن جواب نمی‌دهد و جماعت از شدت هیجان با کف‌زدن تشویق می‌کنند: «ما جنگ را با بیست‌ساله‌ها بردیم و اقتصاد را با شصت‌ساله‌ها باختیم!»
افشارنیا گویا قصد کوتاه آمدن ندارد و در ادامه دوباره جمع را حسابی هیجانی می‌کند. زمانی که تیغ حرف‌های تندوتیز و صادقانه‌اش را می‌برد سمت صنعت خودروسازی: «مسئولان خودشان حاضرند آقازاده‌هایشان سوار پراید شوند!»
✅ سال ۹۷ بیانیۀ گام دوم انقلاب اسلامی از طرف رهبر معظم انقلاب اسلامی صادر شد؛ بیانیه‌ای که همۀ اقشار جامعه را در بر می‌گرفت و برای همۀ افراد راهبردهایی را در نظر گرفته بود اما می‌توان گفت که به نوعی «نوجوانان و جوانان؛ طلایه‌داران گام دوم انقلاب» معرفی شدند.

مهم‌ترین مأموریت‌های نسل جوان برای گام دوم انقلاب:
۱. حوزۀ علم و پژوهش
۲. حوزۀ معنویت و اخلاق
۳. حوزۀ اقتصاد
۴. حوزۀ عدالت و مبارزه با فساد
۵. حوزۀ استقلال و آزادی
۶. حوزۀ عزت ملی و روابط خارجی
۷. حوزۀ سبک زندگی
✅ با توجه به ولایت‌مداری دولت سیزدهم، جوان‌گرایی مورد توجه ویژۀ دولت بوده است و خواهد بود.
در شهر عشق‌آباد، ادارۀ آموزش و پرورش ، نخستین مرکزی است که با سپردن مسئولیت‌ها به جوانان، آغازگر تحولات در آن مجموعه شد.
اما خبر آمد خبری در راه است
انشالله در روزهای آتی سکان هدایت بخشداری به جوانی مدیر و مدبر با روحیۀ بسیجی جهادی و تحصیلات مرتبط ، سپرده خواهد شد. جناب مهدی آقا شمسایی که درایت و مدیریت، صفا و صمیمیت را از قرآن کریم اخذ نموده، دارای تحصیلات علوم اجتماعی است و علوم اجتماعی را مادر علوم انسانی می‌نامند.
امید است با نقشۀ راهبردی گام دوم انقلاب و ایمان و انرژی جناب شمسایی، شاهد درخشان‌ترین دوران بخشداری (انشالله فرمانداری) باشیم.
@eshkabar
ارسال شده توسط:Ahmad Rajabzadeh
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن