کشف خرماهای تریاکی در طبس ⭕️کشف ۹۲ کیلوگرم تریاک وسایر موادمخدر

کشف خرماهای تریاکی در طبس

⭕️کشف ۹۲ کیلوگرم تریاک وسایر موادمخدر از کامیون حامل بار خرما در”طبس”

جانشین انتظامی شهرستان” طبس” از کشف ۹۲ کیلوگرم تریاک و سایر موادمخدر در بازرسی از یک کامیونت خاور بار خرما در این شهرستان خبر داد و گفت: دراین رابطه یک متهم دستگیر شده است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ”جواد عباسی” در تشریح این خبر اظهار داشت: ماموران ایست و بازرسی”دیهوک” شهرستان طبس هنگام کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی به یک کامیونت خاور حامل بار خرما که در حال حرکت بود مشکوک شدند و خودرو را جهت بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی بیان داشت: ماموران در بازرسی تکمیلی از کامیونت خاور ۹۲ کیلوگرم تریاک وسایر موادمخدر که به طرز ماهرا نه ای داخل بار خرما جاساز شده بود کشف کردند.

جانشین انتظامی شهرستان طبس افزود: مأموران در این رابطه یک خودرو توقیف و یک متهم دستگیر کردند که متهم دستگیر شده با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

سرهنگ عباسی با بیان اینکه مبارزه با پدیده شوم مواد مخدر با جدیت از سوی پلیس دنبال می شود؛ از شهروندان درخواست کرد: در صورت مشاهده و برخورد با فروشندگان مواد مخدر و هرگونه بی نظمی و اخلال در نظم عمومی، بلافاصله به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ و یا از طریق پیامک به سامانه ۱۱۰۵۶ موضوع را به پلیس اطلاع دهند.
@eshkabar
ارسال شده توسط:Ahmad Rajabzadeh
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن