بسم الله الرحمن الرحیم لَقَد کانَ لَکُم فی رَسولِ اللَّهِ أُسوَهٌ

بسم الله الرحمن الرحیم

لَقَد کانَ لَکُم فی رَسولِ اللَّهِ أُسوَهٌ حَسَنَهٌ
مسلّماً برای شما در زندگی رسول خدا سرمشق نیکویی بود .
«سوره مبارکه احزاب»

بزرگترین ثمره بعثت نبی مکرم اسلام و ائمه اطهار علیهم السلام و به تبع ایشان اولیا و علمای بزرگ شیعه به ویژه حضرت امام خمینی رحمه الله علیه و مقام معظم رهبری مد ظله العالی ، ارائه الگویی کامل و جامع در عرصه «مدیریت» است .

در واقع می توان و باید بزرگترین چالش و نیز نیاز امروز جوامع بشری را «مدیریت معقول» برشمرد چرا که مبنا و ریشه همه‌ی فراز و فرود ها در طول تاریخ تا به امروز همین مهم بوده و هست .

از جمله عرصه های بسیار حائز اهمیت در حوزه مدیریت ، اداره ی اصولی و معقول شهرها و روستاها بعنوان مراکز اجتماع انسان ها برای دستیابی به اهداف فردی و جمعی است ؛ و در حقیقت هنر یک مدیر شهری یا روستایی جلب افکار ، ایده ها ، ظرفیت ها و توانمندی های مختلف و هدایت آن در جهت نیل به اهداف ترسیم شده در چشم انداز پیشرفت جامعه تحت مدیریت خود می باشد .

۱۴ تیرماه بهانه ای است برای یادآوری مسولیت بسیار مهم و اثرگذار مدیران محترم شهری و روستایی در راه پیشرفت و آبادانی نقاط مختلف کشور عزیزمان ایرانِ اسلامی.

اینجانب ضمن تأکید بر اهمیت نقش و جایگاه این عزیزان در نیل به اهداف ، کاهش و رفع نقاط ضعف و نیز تقویت نقاط قوت در شهرها و روستاها ، این روز را خدمت همه‌ی تلاشگرانِ خدوم بویژه سرپرست و کارکنان محترم شهرداری عشق آباد و دهیاران محترم روستاهای بخش دستگردان صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می کنم .

امیدوارم با هم افزایی ، نگرش مثبت و دغدغه مندی در مسیر خدمت به مردم شریف منطقه و عمران معنوی و مادی دیارمان پیروز و سربلند باشید .

مهدی شمسایی
بخشدار دستگردان
ارسال شده توسط:روابط عمومی
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن