‍ #تدوین_طرح_جامع_زغال_سنگ_طبس #پیگیری_اجرای_خط_لوله_تأمین_آب_روستای_پیکوه ♦️ حجت الاسلام نصیرایی نماینده مردم فردوس طبس

‍ #تدوین_طرح_جامع_زغال_سنگ_طبس
#پیگیری_اجرای_خط_لوله_تأمین_آب_روستای_پیکوه

♦️ حجت الاسلام نصیرایی نماینده مردم فردوس طبس بشرویه و سرایان در مجلس شورای اسلامی در نشست مشورتی بررسی چالش ها و مشکلات فعالین صنعت معدن که در محل شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران، برگزار شد، شرکت کرد.

در این نشست که با حضور دکتر جعفری مدیر عامل شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران، مهندس کریم نژاد معاون برنامه ریزی، طرح و توسعه، مهندس جرجانی سرپرست سازمان صمت خراسان جتوبی، دکتر رضوی مسئول دفتر نماینده، مهندس نصیرایی و تعدادی از مدیران این شرکت تشکیل شد، وضعیت معادن زغال سنگ طبس و راه های استفاده حداکثری از ظرفیت معادن و توسعه برداشت، بحث و تبادل نظر شد.

نماینده مردم شهرستان های فردوس طبس، بشرویه و سرایان با تأکید بر ظرفیت های معادن زغال سنگ منطقه گفت: در این جلسه مقرر شد تا هفته آینده مقدمات شروع تدوین طرح جامع زغال سنگ طبس فراهم گردد.

همچنین به منظور بررسی مشکلات و خواسته های شرکت های معدنی سرمایه گذار در حوزه انتخابیه، جلساتی مشترکی با شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران برگزار شود.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی با اشاره به برخی عقب ماندگی ها در منطقه تصریح کرد : مقرر شد طرح مسئولیت اجتماعی بهره‌ برداران از ذخایر معدنی مطالعه و راههای قانونی پیاده سازی آن در اولویت قرار گیرد.

وی با اشاره بر اهمیت مسئله تامین آب روستای پیکوه خاطرنشان کرد : در این نشست در خصوص مسئله تامین آب روستای پیکوه گفتگو شد که دکتر جعفری به مهندس عسکری تأکید کرد، اجرای خط لوله تأمین آب این روستا طبق زمانبندی انجام شود.

۹۹/۰۵/۲۲

┏━━━━━━┓
@Nasiraei_ir
inastagram.com/nasiraei_ir

@eshkabar
ارسال شده توسط:Ahmad Rajabzadeh
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن