‍ ⛔️ ایست به شهرستان عشق آباد ؟ ▫️تشکیل شهرستان عشق

‍ ⛔️ ایست به شهرستان عشق آباد ؟

▫️تشکیل شهرستان عشق آباد و ارتقاء بخش دستگردان از جمله اخباری بود که همواره مردم منطقه دستگردان درخواست آن را از مسئولین مختلف داشته اند.

▫️این درخواست در ماه های اخیر بیشتر در بین مردم مطرح می شود چرا که به تازگی وزارت کشور تشکیل ۵ شهرستان جدید را اعلام کرد .

مدت هاست که پچ پچ می شود این موضوع تا نزدیکی رنگ حقیقت نیز پیش رفته و بزودی زنگ پایان ماراتن تشکیل شهرستان عشق آباد نواخته می شود اما سفرهای مسئولین استانی به همراه نماینده مجلس به عشق آباد و عدم انتشار اخباری مبنی بر این خواسته مردم ، آب سردی بود بر امید بستن …

▫️دلخوری و ناراحتی که از تاخیر ایجاد این شهرستان ایجاد شده باعث می شود که روحیه امید و ماندگاری در منطقه از بین مردم و خصوصا جوانان کاملا رخت بربندد و …..‌

▫️وعده های مکرر و امروز و فرداهای مختلف برای تحقق این امر، اعتراضات پنهان مختلفی را از سوی گروههای مختلف و حتی روستاهای مختلف در پی داشته تاجایی که ضرب الاجل امسال را برای تعیین تکلیف تشکیل این شهرستان اعلام می کنند….

▫️آقای نصیرایی از جمله نمایندگانی است که با جسارت در طی دوره نمایندگی خود ، شهرستان شدن آن را به طور حتمی اعلام کرده اما در باب اعلام زمان این مهم اطلاع دقیقی نداده است.

▫️همچنین این اتفاق باعث شده تا علی رغم درز برخی اخبار از تلاش های پشت پرده برای این امر مهم اجتماعی ، مردم نیز از قولهای نماینده هم دلسرد شوند .

▫️از سوی دیگر تحقیقات نشان می دهد که دیدارها و گفتگوهای نماینده مجلس با افراد شناسنامه دار فعال اجتماعی در حوزه انتخابیه به بهانه های مختلف در طی هفته های گذشته ، هیچ آثاری از انجام شدن این موضوع نداشته است .

▫️با این وضعیت باید دید که آیا رویای ارتقا بخش دستگردان به شهرستان در هفته های باقی مانده از سال ۱۴۰۱ محقق می شود یا در پی فضای انتخاباتی کشور در سال آینده، باید در جستجوی وعده سرخرمن فرد دیگری برای این رخداد قابل توجه بود؟

نویسنده محفوظ ؛
یک دستگردانی
عشق آباد خبر
@eshkabar
ارسال شده توسط:۰۹۱۳۲۵۰۲۰۳۹ علی رجب زاده
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن