وارده به عشق آباد خبر * راه شریان یک منطقه است

وارده به عشق آباد خبر
* راه شریان یک منطقه است .
در طرح های افتتاح شده دهه فجر ، وقتی بودجه یک راه روستایی در بخش مرکزی شهرستان طبس بیشتر از یک و نیم برابر مجموع بودجه راههای بخش وسیع دستگردان میباشد،؛
“خود بخوان حدیث مفصل را “؟؟

جناب آقای مهندس رحیمی
فرماندار انقلابی شهرستان طبس

با تبریک انتصاب حضرتعالی به سمت معاونت استاندار و فرماندار محترم شهرستان طبس ؛
حضرتعالی با توجه به سابقه ۲۰ ساله در حوزه راه و راهداری ، واقف هستید که بخش دستگردان با سابقه ۶۰ ساله بخشداری و حوزه گسترده راهها اعم از راههای مواصلاتی بین شهرستانی، راههای روستایی ، راههای عشایری ، راههای معادن ، راههای موتورهای کشاورزی و….‌‌‌‌ در چند سال گذشته مورد بی مهری های زیادی واقع گردیده است که وجود بیش از ۵۰ آبنما در مسیر عشق آباد به درونه و آسفالت نامناسب مسیر ده محمد به عشق آباد و نامناسب بودن سایر راههای روستایی خود گویای این مهم است .

عدم ارتقاء راهدارخانه به اداره راه و شهرسازی عشق آباد در صورتی که گویا قبلا چارت آن اعلام گردیده یا قولی داده شده ، دردی است بزرگ و زخمی است کهنه .
در حالیکه تعداد فوتی ها در اثر حوادث جاده ای در مسیرهای حوزه بخش دستگردان چشم گیر میباشد ،( مسیر ده محمد – عشق آباد – درونه که به جاده مرگ شهرت دارد ) ، طبق خبر روابط عمومی اداره راه و شهرسازی شهرستان طبس ( خبر مندرج در سایتهای خبری شهرستان )، مجموع هزینه ریالی جهت راههای حوزه بخش دستگردان فقط ۳۵ میلیارد ریال است در حالیکه فقط یک راه روستایی در بخش مرکزی ۵۰ میلیارد ریال بودجه مصرف کرده است . ( راه روستایی دشتغران ).

اینک از محضر حضرتعالی که بالاترین مقام اجرایی شهرستان هستید استدعا داریم تا با رعایت انصاف و عدالت در توزیع بودجه شهرستان در همه بخشهای شهرستان طبس ، و همچنین در حوزه های مختلف اداری ؛ همانند ؛ راه و شهرسازی ، بهداشت و درمان ، آموزش و پرورش ، ورزش و جوانان و … از حق مردم بخش دستگردان دفاع نموده و ضمن پیگیری حقوق از دست رفته ، جهت تخصیص بودجه به میزان لازم در حوزه راهها ، دستورات لازم را مبذول فرمایید .

* ما مردم بخش دستگردان هم در شهرستان طبس حقی داریم .

ما را دریابید .

# جمعی ازدوستداران بخش دستگردان
عشق آباد خبر
@eshkabar
ارسال شده توسط:۰۹۱۳۲۵۰۲۰۳۹ علی رجب زاده
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن