‍ مسائل و مشکلات بازار شهر عشق آباد مورد بررسی

‍ مسائل و مشکلات بازار شهر عشق آباد مورد بررسی قرار گرفت

✅جلسه بررسی مشکلات بازار عشق آباد صبح امروز در محل بخشداری دستگردان با حضور حجه الاسلام والمسلمین تهرانی پور امام جمعه عشق آباد ،بدیعی معاون برنامه ریزی فرماندار ،شمسایی بخشدار، احمدپور رئیس حوزه قضایی دستگردان احمدی قاضی تعزیرات ، زارع نیا رئیس اداره صمت ، توفیقی رئیس اتاق اصناف و جمعی از مسئولان محلی برگزار شد و حا ضرین در این جلسه به ارائه نقطه نظرات خود پرداختند .
حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر تهرانی پور امام جمعه شهر عشق آباد در این جلسه از وضعیت گرانی و تفاوت فاحش قیمت ها انتقاد و ابراز نارضایتی نمود .
وی همچنین افزایش بی رویه اجاره بها بخصوص در واحد‌های تجاری میدان مرکزی شهر را غیر قابل قبول دانست و بر نظارت دقیق و جلوگیری از این روند تأکید کرد .
شمسایی بخشدار دستگردان در ابتدای این جلسه ضمن عرض خیر مقدم و تبریک میلاد نورانی پیامبر عزیز اسلام اظهار داشت :
از یک ماه پیش پیگیر برگزاری این نشست برای رسیدگی قانونی به گرانی ها هستیم که با توجه به لزوم حضور مسولان امر از مرکز شهرستان متاسفانه تا امروز ممکن نشد .
وی افزود ضمن احترام به کسبه به عنوان قلب تپنده شهر هیچ توجیهی برای افزایش بی ضابطه قیمت ها در بازار و اجاره بها وجود ندارد و ما خواستار ورود مراجع قانونی و نظارت و رسیدگی هستیم .
بدیعی معاون برنامه ریزی فرمانداری ویژه شهرستان طبس در این جلسه ضمن ارائه توضیحات کامل در حوزه فعالیت خود در خصوص ابعاد کار نظارت در قسمت های مختلف ، مسائل مربوط به آرد و نان ، وام های اشتغال و… از اداره صمت ، قاضی تعزیرات ، رئیس اتاق اصناف و بازرسان بازار خواست در یک تعامل و هماهنگی کامل و قاطع به رصد بازار ، نظارت دقیق و برخورد به موقع و جدی با متخلفان اقدام کنند .
✅ احمدی قاضی تعزیرات حکومتی شهرستان آمادگی شبانه روزی مجموعه متبوع خود برای دریافت گزارشات مردمی و بازرسان و رسیدگی قاطع و فوری به عوامل گران‌فروشی با همکاری سایر نهادها را اعلام نمود .
✅ زارع نیا رئیس اداره صنعت معدن تجارت شهرستان بر آمادگی جهت نظارت بر بازار و تشکیل پرونده در این خصوص تاکید کرد و افزود لازم است بازرسان افتخاری بصورت مداوم کار نظارتی خود را انجام داده و در صورت مشاهده تخلف بلافاصله اعلام کنند .
✅ احمدپور رئیس حوزه قضایی دستگردان بر لزوم تشکیل کمیته نظارت بر بازار و رسیدگی به تخلفات بصورت بومی در شهر عشق آباد تأکید و در این زمینه اعلام آمادگی نمود .
✅ در این جلسه مقرر شد جهت حفظ آرامش و ثبات در بازار و رفع نگرانی‌ شهروندان عزیز مصوبات جلسه با جدیت توسط عوامل اجرایی در این خصوص پیگیری گردد .
عشق آباد خبر
@eshkabar
عشق آباد خبر در پیام رسان ایتا
https://eitaa.com/eshkabar
ارسال شده توسط:علی رجب زاده
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن