تقدیر و تشکر من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق ✳️با

تقدیر و تشکر

من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق

✳️با نهایت احترام و رعایت ادب و در کمال تواضع و ارادت
و با عرض سپاس، بدین وسیله مراتب قدردانی و تشکر
خود را از یکایک شما ،سروران گرامی ، دوستان، آشنایان، بستگان
و مسئولان ارجمندی که حضوری یا با ارسال پیامک، تماس تلفنی و درج تبریک در کانال عشق آباد خبر ،روز خبرنگار را به بنده حقیر تبریک گفته و مرا مرهون الطاف مهربانانه‌ی ‌خود قرار داده اید، صمیمانه سپاسگزاری نموده و در برابر یکایک شما خوبان سرتعظیم فرو می‌آورم.
❇️امیدوارم که خداوند متعال به این بنده حقیر یاری دهد تا بتوانم در مسیر تحقق اهداف انقلاب اسلامی در کنار دوستان خوب و بزرگی چون حضراتعالی که همیشه یاری دهنده و همراه من بودید صدای مردم در بخش دستگردان بوده و با وجدانی بیدار و هوشیار موثر واقع شده و با به تصویر کشیدن و بهره گیری از هنر قلم خود بتوانم گره ای از مشکلات مردم سرزمینم را بگشایم و با اخباری که منتشر میکنم ناهمواری هایی را رفع و ناهنجاری هایی را به کمک مطالبات مردم و اقدام مسئولان رفع نمایم و گل لبخند بر لبان مردم سرزمینم بنشانم و ره توشه ای برای آخرت خود فراهم نمایم . 
* امید آنکه همیشه قلم و کلامم در مسیر حق بچرخد و بگوید.
✅در پایان ، ضمن تشکّر مجدّد از یکایک عزیزانی که در طول این چند سال خبرنگاری به اینجانب،لطف داشتن، بعضی از مسولین ادارات و نهادها بخصوص ائمه جمعه محترم و از همه بیشتر جناب علی آقای غلامی ریاست محترم آموزش و پرورش منطقه دستگردان و همکارانشان ،معاونت پشتیبانی اداره، روسای مدارس شهید جلالی ،شهید عباسی ،دارالقران و کانون شهید خطیبی که در جهت آزاد سازی بنده برای تهیه خبر. سنگ تمام گذاشته و نهایت همکاری را بدون هیچ منتی داشته اند سپاسگزارم .

✅ آخرین کلام :سرفرازی و دوام وقوام کشور سلامتی همه هم وطنان و نابودی هر چه زودتر ویروس کرونا ، همدلی و همراهی همگان برای فردایی بهتر از خداوند منان خواهانم و امیدواریم در ظل توجهات حضرت بقیه الله الاعظم (ع) توفیق خدمتگذاری هرچه بیشتر و بهتر به خلق الله و رضایت خدای متعال و بندگانش را بدست بیاورم.

برادر کوچک‌شما
✍علی رجب زاده
خبرنگار صدا وسیما در بخش دستگردان و مدیر کانال و سایت عشق آباد خبر
#من_هم_ماسک_میزنم
عشق آباد خبر
@eshkabar
ارسال شده توسط:۰۹۱۳۲۵۰۲۰۳۹ علی رجب زاده
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن