به گزارش روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه شهرستان

به گزارش روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه شهرستان طبس در سالروز شهادت اسوه زنان عالم،حضرت فاطمه زهرا(س)، فلاحی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان طبس،در پیامی این مصیبت جانسوز را تسلیت گفت.
متن پیام به شرح ذیل است:
بسم الله الرحمن الرحیم
قال رسول الله صلی الله علیه و اله و سلم:
“إِنَّ اَللَّهَ تَعَالَى یَغْضَبُ لِغَضَبِ فَاطِمَهَ وَ یَرْضَى لِرِضَاهَا”

فاطمیه روزهای حزن اهل بیت در مصیبت مادر رسالت و همسر ولایت حضرت زهرای مرضیه (س) است. روزهای غمباری که شیعیان جهان به یاد برترین بانوان عالم به سوگ می نشینند، در مظلومیت او ندبه می کنند و از پایداری او درس استقامت و مبارزه با ظلم فرا می گیرند.
حضرت فاطمه (س) بانویی فداکار بود که با شجاعت هر چه تمام در دفاع از حریم ولایت در مقابل دشمنان ولایت و امامت تا پای جان ایستاده و در این راه از هیچ کوششی فروگذار نکرد. پیروی و اطاعت از ولی خدا درس مهمی است که آن حضرت، به جهانیان داد تا انسان راه سعادت و نجات را در پیش گیرد.

⏪اینجانب فرارسیدن ایام غم بار شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) ، بی بی دوعالم ، پاره تن پیامبر(ص) و اسوه زنان عالم را به محضر مبارک حضرت ولی عصر(عج)، رهبر معظم انقلاب و ملت شریف ایران اسلامی به ویژه مردم ولایتمدار شهرستان طبس، تسلیت عرض نموده و از خداوند منان برای تمام زنان مسلمان جهان ، خصوصا بانوان ایران اسلامی عزت و سربلندی روزافزون و تداوم راه و سیره آن حضرت را خواستارم.

✍محمد جواد فلاحی
معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان طبس
@eshkabar
ارسال شده توسط:Ahmad Rajabzadeh
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن