فضای مجازی با ابزار متنوع ، سیلی از اطلاعات را

فضای مجازی با ابزار متنوع ، سیلی از اطلاعات را روانه اذهان می کند . هم می خوانیم و هم ارسال می کنیم. سعی می کنم با کسانی در ارتباط باشم که پیامشان باعث ارتقا فکری من شود. نه اینکه ذهنم را پریشان و آشفته کند. آقای وهاب عزیزی ، از دوستانی هستند که نظم فکری شان ستودنی است . چند روز قبل این مطلب را برایم فرستاد. امیدوارم برای مسئولین عشق آبادی ، و همه کسانیکه ساعاتی از روز را با ارباب رجوع سپری می کنند مفید باشد. آموزش پرورش ، دادگاه ، داروخانه و سایر ادارات…..
مهدی یزدانیان

یک پرده نامرئی از زندگی امروزی/ تلنگر

✍️وهاب عزیزی
من در طول ۲۵ سال تجربه تدریس در دانشگاه و آموزشگاه و حضور مستمر در محافل سیاسی، اجتماعی و مذهبی با افراد شاخص زیادی رابطه دوستی برقرار کرده ام و شماره تلفن ۷۶۲۸ نفر از عزیزان را در گوشی تلفنم ذخیره دارم و متقابلا آنها نیز شماره مرا دارند.
در بین دوستان من از تمام اقشار جامعه هستند، از جمله مدیران ارشد کشوری، مدیران میانی، سیاستمداران، اصناف و دانشجویان
به اقتضای شرایط روز اغلب ارتباط های امروزی در فضای مجازی و از طریق ارسال پیام صورت می گیرد.
من ایام عید امسال هم مثل سال‌های قبل چندهزار پیام تبریک دریافت کردم که از همه دوستان سپاسگزارم.

هشدار جدی اینجاست که در روزهای عادی سال بیشترین پیام ها را از کسانی دریافت می کنم که قبلا پست اجرایی و یا جایگاه اجتماعی بالایی داشته اند و الان در آن موقیت نیستند. مثل وزیر، استاندار، مدیرعامل، شهردار، نماینده مجلس، عضو شورای شهر و غیره …

بعضی از این دوستان روزانه چندین پیام می فرستند، صبح به خیر و شب بخیر می فرستند و در ایامی که مناسبت خاصی نیست، روزهای هفته را تبریک می گویند.
من از پیام های همه عزیزان از صمیم قلب تشکر و استقبال می کنم.

️ و اما هدف از بیان این موارد اشاره به یک واقعیت تلخ زندگی شهری است.
بعضی از ما تا زمانی که در اوج قدرت هستیم بدون توجه به دوستان و اطرافیان، یکه و تنها می تازیم. وقتی که اسب قدرتمان پنچر شد، عزل و یا بازنشته شدیم تازه می فهمیم که اوضاع از چه قرار است.
پس تا زمانی که در اوج قدرت هستیم، حواس مان به خانواده، دوستان و اطرافیان باشد که در آینده نزدیک بیشتر از هر چیز به وجود اونها نیاز خواهیم داشت.

اگر تدبیر نکنیم تنهایی و افسردگی بعد از بازنشستگی از آنچه فکر می کنیم به ما نزدیک تر است

دبیر کل حزب جهادگران ایران اسلامی
@eshkabar
ارسال شده توسط:Ahmad Rajabzadeh
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن