‍ #تامین_برق_عشایر #توجه_نماینده_به_دامداران ♦️ حجت الاسلام مجید نصیرایی روزهای پنج‌شنبه و جمعه

‍ #تامین_برق_عشایر
#توجه_نماینده_به_دامداران

♦️ حجت الاسلام مجید نصیرایی روزهای پنج‌شنبه و جمعه به همراه مهندس فرهادی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری و مهندس دادگر مدیرعامل شرکت توزیع برق استان خراسان جنوبی در مراسم توزیع و تحویل پنل‌های خورشیدی محلات عشایری حضور یافتند.

نماینده طبس، فردوس، بشرویه و سرایان در مجلس شورای اسلامی در این مراسم گفت: تلاش کردیم با سفر دکتر علائی رئیس سازمان امور عشایر کشور به حوزه انتخابیه قرار بر کاهش مشکلات عشایر شد اما برخی مصوبات سفر با کندی پیش می‌رود که لازم است تجدیدنظر شود.

وی تاکید کرد: دامداران و عشایر ۴ شهرستان غرب استان خراسان جنوبی در کنار تامین برق، شایسته توجه ویژه هستند و باید با خرید دام مازاد و تامین علوفه و آذوقه دام به تقویت محلات عشایری کمک شود و این مهم نیازمند سرعت عمل بیشتری است.

رئیس امور عشایر شهرستان طبس در این مراسم گفت: به صورت نمادین تعداد ۷ دستگاه سامانه خورشیدی به عشایر دهستان کوه یخاب در بخش دستگردان طبس و تعداد ۵ دستگاه در بخش دیهوک تحویل گردید.

مهندس محسن مهرور افزود: در استان خراسان جنوبی تعداد ۱۲۰۰ دستگاه سامانه خورشیدی با اعتبار ۱۱ میلیارد ۷۷۲ میلیون تومان تحویل عشایر خواهد شد که ۹٠ درصد جمع مبلغ هزینه خرید سامانه‌های مذکور به ارزش ۱۰ میلیارد ۵۹۴ میلیون ۸۰۰ هزار تومان توسط شرکت برق پرداخت و ۱٠ درصد سهم عشایر به ارزش یک میلیارد و ۱۷۷ میلیون و ۲٠٠ هزار تومان توسط متقاضیان تامین خواهد شد.

وی افزود: از این تعداد ۲۰درصد سهم طبس در نظر گرفته شده که تعداد ۲۳۱ دستگاه به مبلغ کل ۲ میلیارد و ۳۱۰ میلیون تومان به عشایر بخش دستگردان و دیهوک تحویل می‌شود.

✍ روابط عمومی و رسانه نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی_ شهرستان طبس

majidnasiraei.ir/ p=2544

۱۴۰۰/۰۵/۰۱

✅ @nasiraei_ir
www.majidnasiraei.ir
ارسال شده توسط:۰۹۱۳۲۵۰۲۰۳۹ علی رجب زاده
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن