‍ #اولین_محموله_نهاده_های_دامی_و_کشاورزی_به_صورت_آزمایشی_از_طریق_ریلی_وارد_طبس_شد. به گزارش روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه

‍ #اولین_محموله_نهاده_های_دامی_و_کشاورزی_به_صورت_آزمایشی_از_طریق_ریلی_وارد_طبس_شد.

به گزارش روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه شهرستان طبس، محمد جواد فلاحی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان طبس به همراه خلیلی معاون هماهنگی امور عمرانی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه شهرستان و نیز مدیرکل راه آهن شرق از اولین محموله نهاده های دامی و کشاورزی که به صورت آزمایشی از طریق ریل به طبس رسیده بازدید نمودند.

فلاحی ضمن تقدیر و تشکر از نگاه ویژه #استاندار_محترم به توسعه حمل و نقل ریلی و اجرای مصوبات کارگروه تنظیم بازار شهرستان و استان بیان داشت، اولین محموله بار غلات از بندر عباس وارد شهرستان طبس شد.

معاون استاندار و فرماندار ویژه طبس افزود، این موضوع ضمن کمک به توسعه حمل و نقل ریلی و جاده ای اقدامی است در خصوص پدافند غیرعامل در حوزه حمل و نقل

فلاحی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان طبس از تمامی دست اندرکاران خصوصا مهندس معتمدیان استاندار محترم خراسان جنوبی ، #مهندس_رسولی_مدیر_عامل_محترم_راه_آهن_جمهوری_اسلامی_ایران، مهندس شرقی مدیر کل محترم راه آهن شرق، سرمایه گذار بخش خصوصی، ادارات دست اندرکار بویژه اداره جهاد کشاورزی و نیز اداره صمت تقدیر و تشکر نمود.

عشق آباد خبر
@eshkabar
ارسال شده توسط:۰۹۱۳۲۵۰۲۰۳۹ علی رجب زاده
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن