دکتر دهقان معاونت توسعه دانشگاه علوم پزشکی بیرجند در بازدید

دکتر دهقان معاونت توسعه دانشگاه علوم پزشکی بیرجند در بازدید از مرکز خدمات جامع سلامت عشق آباد از زحمات، خدمات و تلاش های بی وقفه پرسنل و بویژه سرپرست این مرکز جناب آقای دکتر مرتاضی که به عنوان جهادگران عرصه سلامت و درمان در خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا قرار دارند تقدیر و تشکر نمود.
همچنین از ارائه خدمات با کیفیت و فراتر از حد مورد انتظار دندانپزشکی بخصوص در حیطه اطفال که
با پیگیر و نگاه ویژه جناب اقای دکتر رستمی مسئول محترم مرکز بهداشت و امور سلامت بهداشت دهان و دندان شهرستان طبس و تلاش ها دندانپزشک مرکز عشق اباد جناب آقای دکتر عظیمی زاده در عشق اباد تحقق پیدا کرده تقدیر شد.
بدون شک ارتقا سطح خدمات بهداشتی و درمانی توسط جناب آقای دکتر مرتاضی سرپرست با انگیزه و پرتلاش مرکز خدمات جامع سلامت عشق آباد که با همراهی و همکاری مجدانه جناب آقای فروزانفر سرپرست محترم شبکه بهداشت و درمان شهرستان طبس و جناب آقای دکتر رستمی سرپرست مرکز بهداشت شهرستان طبس به سرانجام رسیده است بوضوح آشکار است و از طریق این رسانه خبری از زحمات این عزیزان تقدیر و تشکر می گردد.
ضمنا باخبر شدیم که مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان جهت تکمیل ساختمان جدید مرکز جامع سلامت َ همچنین جهت خرید تجهیزات ضروری از جمله موتور برق اضطراری جهت دیالیز و درمانگاه و دستگاه رادیولوژی دهان و دندان با هزینه تقریبی ۲۸۰ میلیون تومان از سمت ایشان ۲۲۰ میلیون تومان کمک و مقرر شد بخش اندکی از آن که حدود ۶۰ میلیون تومان میباشد با جمع آوری کمک های مردمی فراهم گردد و امید است با حمایت های شما خیرین بزرگوار و پیگیری های جناب اقای دکتر مرتاضی تحقق یابد.
استدعا داریم این بار نیز با شرکت در این امر خیر کمک های نقدی خود را به حساب مجمع خیرین سلامت بخش دستگردان واریز نموده تا از این فرصت بوجود آمده و با توسعه تجهیزات پزشکی ضروری این مرکز مرهمی برای برطرف نمودن درد بیماران باشیم.
@eshkabar
ارسال شده توسط:Ahmad Rajabzadeh
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن