‍ (ان الله شاکرعلیم) خداوند از زحمات و تلاشهای بندگانش آگاه

‍ (ان الله شاکرعلیم)

خداوند از زحمات و تلاشهای بندگانش آگاه است و با پاداش دادن به آنها مراتب شکرش را متجلی می سازد .

برادر گرامی و ارجمند جناب آقای مهندس داعی

مدیر کل محترم راه و شهرسازی استان خراسان جنوبی

برادر گرامی جناب آقای مهندس سجادی

معاون محترم مدیر کل و رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان طبس

با عرض سلام و ارادت ؛

توفیق خدمت به نیکوترین و شایسته ترین مردم در نظام اسلامی، فرصت گرانبها و پرافتخاری است که علاوه بر خشنودی مردم، موجبات رضایت پرودگار متعال را درپی خواهد داشت و به یقین در این راستا کسانی موفق و سربلند خواهند بود که بتوانند به خوبی از این فرصت مسئولیت در راستای جلب رضایت خداوند و خدمت صادقانه و موثر به مردم نهایت استفاده را ببرند. قطعا کار برای رضای خداوند بدون اجر و پاداش نخواهد ماند.

بی تردید اقدامات ، دستورات و تلاشهای صادقانه جنابعالی و کارشناسان شهرسازی آن سازمان و همچنین اقدامات موثر برادر ارجمندمان جناب آقای مهندس سجادی (معاون و ریاست اداره راه و شهرسازی شهرستان طبس) در تشکیل جلسات کمیسیون ماده پنج به منظور بررسی و تصویب طرح تفصیلی شهر عشق آباد که خدمت شایسته ای برای مردم شریف این شهر به شمار می رود نزد خداوند متعال و مردم قدرشناس این شهر بی تاثیر نبوده و تلاش خالصانه و صادقانه شما آینه وظیفه شناسی و پژواک دانائی و تعهد است.

لذا به شکرانه این توفیق و پاسداشت همت و تلاش جنابعالی ، برخود لازم دانستیم به مصداق حدیث شریف و نبوی

(( من لم یشکرالمخلوق لم یشکر الخالق))

از این وظیفه شناسی و تلاشهای خالصانه شما در کلیه مراحل تهیه و تصویب طرح تفصیلی و بخصوص اقدامات انجام شده در راستای اجرای طرح ملی مسکن در شهر عشق آباد و همکاری و مساعدتهای انجام شده در راستای واگذاری زمینهای مورد نیاز این شهر در جهت اجرای طرح های عمرانی و عام المنفعه، تشکر و قدردانی نماییم.

امیدواریم همواره این فعالیتهای ارزشمند تداوم داشته و با استعانت از پروردگار هستی بخش تحت توجهات حضرت ولیعصر(عج) و در سایه رهنمودهای خردمندانه و حکیمانه مقام معظم رهبری پیروز و سعادتمندباشید.

* توفیق رفیق راهتان و ایزد منان نگهدارتان باد .*

محمود ملکی (شهردار عشق آباد )

تیرماه ۱۴۰۰
عشق آباد خبر
@eshkabar
ارسال شده توسط:۰۹۱۳۲۵۰۲۰۳۹ علی رجب زاده
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن