‍ پیام تبریک احمد واحدیان مسئول خانه هلال

‍ پیام تبریک احمد واحدیان

مسئول خانه هلال شعبه جمعیت هلال‌احمر شهرستان طبس به مناسبت ۱۴ آذر ماه روز جهانی داوطلب
شعار امسال که نام گذاری شده است باشعار
امید وفراتر از آن. ایمان
گرامی میداریم روز جهانی داوطلب را
بسم‌الله الرحمن الرحیم

سلام علیکم

در هر جامعه سازمان ها و نهادهایی وجود دارند که فلسفه وجودی آنها در زمان وقوع بحران ها بیشتر شناخته می شود، یکی از این دستگاه ها، سازمان جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران است که پرچمدار بشردوستی، صلح و آرامش در جامعه می باشد.
جمعیت هلال احمر با تربیت امدادگران جوان و با آموزش افراد متخصص و دلسوز برای مقابله با حوادث و اتفاقات احتمالی در جامعه می‌کوشد که اعضای جامعه را در مقابل رخداد‌ها مصونیت بخشیده و زمینه پیشگیری از وقایع احتمالی را بیش از پیش فراهم آورد و از این رو است که داوطلبان این جمعیت مقدس‌ترین و زیباترین تندیس‌های نوعدوستی جامعه ما هستند.

کارنامه افتخارآمیز این جمعیت هلال‌احمر در مسیر کمک رسانی به همنوعان نیازمند و آسیب‌دیده، گذشته از آنکه حاصل الهام از آموزه‌های دینی مکتب انسان‌ساز اسلام و فرهنگ غنی و تمدن دیرین ایران عزیز است، به اصول اساسی نهضت جهانی صلیب سرخ و هلال احمر نظر دارد.

عزت و افتخار از آن کسانی است که همواره در طول شبانه روز در راه سربلندی این مرز و بوم و خدمت به همنوعان گام برداشته اند که بحمدا… جمعیت هلال احمر شهرستان طبس واجد این خصایل بوده و در زمان های مختلف اثبات کرده در اجرای برنامه های انسان دوستانه و خداپسندانه در این عرصه پیشگام بوده است.

اینجانب  ۱۴ اذر ماه روز جهانی داوطلب را فرصت مغتنمی برای تقدیر و تشکر از خدمات صادقانه و تلاش های بی وقفه همه اعضای محترم . داوطلبان .خیرین . شورای اجرایی
.نجاتگران..جوانان.وخانواده بزرگ جمعیت هلال احمر شهرستان طبس دانسته، ضمن تبریک این روز را به همه این عزیزان تبریک عرض مینمایم، توفیق،وسلامتی و سربلندی را از خداوند متعال برای تمامی خدمت گزاران در جمعیت هلال‌احمر شهرستان را خواستارم.

✍ احمد واحدیان مسئول خانه هلال شعبه جمعیت هلال‌احمر شهرستان طبس
@eshkabar
ارسال شده توسط:Ahmad Rajabzadeh
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن