پراید سرقتی کمتر از یک ساعت در”طبس” کشف شد جانشین

پراید سرقتی کمتر از یک ساعت در”طبس” کشف شد

جانشین انتظامی شهرستان”طبس” از کشف سواری پراید سرقت شده در کمتر از یک ساعت در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ”محمد جلال زاده” اظهار داشت: با اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر سرقت سواری پراید در شهرستان طبس، سریعا موضوع پیگیری و در دستور کار پلیس قرارگرفت.

وی افزود: ماموران با اجرای طرح مهار و گشت زنی در شهرستان”طبس” خودروی سرقتی را کمتر از یک ساعت در یکی از خیابان های اصلی شهر مشاهده کردند و به راننده خودرو دستور ایست دادند.

سرهنگ”جلال زاده” بیان داشت: راننده خودروی سرقتی به محض مشاهده ماموران متواری شد که ماموران در یک عملیات ضربتی خودرو را متوقف و سارق بدون اینکه از خودرو پیاده شود درب ها را قفل و اقدام به آتش زدن خودرو کرد.

وی افزود: ماموران با استفاده از کپسول اطفاء حریق آتش را مهارکردند و راننده را که از سارقان حرفه ای و سابقه دار بود دستگیر کردند که متهم با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد.

جانشین فرماندهی انتظامی طبس به شهروندان توصیه کرد: مالکان وسایل نقلیه می بایست با سرلوحه قرار دادن اصل هوشیاری، وسایل نقلیه خود را به وسایل هشدار دهنده و ایمنی مانند دزدگیر و قفل فرمان مجهز کنند و با رعایت هشدارهای انتظامی و ایمنی همانند پرهیز از پارک وسایل نقلیه در نقاط تاریک و خلوت، از وقوع چنین مواردی پیشگیری کنند.

#امنیت_جامعه_سلامت_خانواده

#ماملت_امام_حسینیم
#من_هم_ماسک_میزنم
عشق آباد خبر
@eshkabar
ارسال شده توسط:۰۹۱۳۲۵۰۲۰۳۹ علی رجب زاده
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن