‍ بسم الله الرحمن الرحیم «پیامبر گرامی اسلام صلی‌الله علیه و

‍ بسم الله الرحمن الرحیم
«پیامبر گرامی اسلام صلی‌الله علیه و آله و سلم»:

لایَشکُرُ اللهَ مَن لَم یَشکُرِ النّاسَ.

کسی که از مردم (در برابر محبت‌های آنها) سپاسگزاری نکند، خدا را سپاسگزاری نکرده است. (الفقیه، ج ٢، ص ٣۴٣)

✅در مطلع کلام، سر بر آستان ربوبی حق نهاده، به غایت مطلوب، شکر آن محبوب را بجا می آورم که توفیق را رفیق راه این کمترین ساخت تا چند صباحی، تن خود را در وطن خود به انجام خدمت فرسوده و بخش اندکی از دین خود به دارلولایه عشق، عشق آباد عزیز را ادا نمایم.
…تا چه قبول افتد و چه در نظر آید؟!

❇️بی گمان پس از الطاف و مراحم ربانی پروردگار عزیز عالم، مساعی ارزشمند آحاد و اقشار مختلف شهروندان با نهاد ارزش مدار بسیج و این خادم قاصر،بازوی ما را توانمندتر و گام های ما را استوارتر ساخت.
❇️اینک که حسب وظیفه سازمانی مامور به انجام خدمت در رده ای دیگر هستم، بر خود فرض می دارم، با عذر تقصیر به ساحت ذی شرافت همشهریان عزیزم، تعظیم و مراتب التفات و امتنان شما را تکریم کنم.
پشتوانه رفیع حضور و همراهی اعلام و روحانیت منطقه خاصه امام جمعه دانشمند و دانشور حضرت حجه الاسلام والمسلمین تیجانی «دامت برکاته»، بیوت معظم شاهد و ایثارگر، فرهنگیان، اصناف ، مسئولین محترم ، شورای حوزه و فرماندهان پایگاهها، روحانیت معزز،….. شایسته ذکر و بایسته تقدیر است که البته بضاعت این کمترین را یارای تحسین و تقدیر نیست.لهذا در حسن ختام، مجددا سر به سجده نهاده پس از شکر باریتعالی، دوام توفیقات شما پاکان و‌نیکان خطه دستگردان را مسالت می کنم.

✍سرهنگ دوم پاسدار جواد خدابخشی
عشق آباد خبر
@eshkabar
ارسال شده توسط:۰۹۱۳۲۵۰۲۰۳۹ علی رجب زاده
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن