#واکنش_به_زغالشویی_پیرحاجات #آب_برای_کشاورز_نیست #یک_بام_و_دو_هوا درود و عرض ادب ممنون از مدیر کانال طبسیا و دیگر

#واکنش_به_زغالشویی_پیرحاجات
#آب_برای_کشاورز_نیست
#یک_بام_و_دو_هوا

درود و عرض ادب
ممنون از مدیر کانال طبسیا و دیگر خبرنگاران و مدیران کانالهای خبری شهرستان که به حق دغدغه کشاورزان را به رشته تحریر درآوردند.

نمیدانیم این یک بام ودو هوای امور محترم آب را چطور تحمل کنیم!؟

امور محترم آب استان خراسان جنوبی چندین سالست که شهرستان طبس را دشت ممنوعه اعلام کردید و اگر کشاورزی بیل و کلنگی دستش باشد و از کنار چاه کشاورزی خود عبور نماید، ماموران شما بلافاصله در محل حاضر شده و او را هدایت می کنند به امور آب شهرستان!

مدیرعامل محترم سازمان آب استان
یک سئوال برای ما کشاورزان شهرستان طبس ایجاد شده که از یک طرف و بدون اطلاع کشاورزان، پروانه بهره برداری آنان را کم نموده اید.(چاه های بخش دستگردان) و حال با این کسر پروانه، دادن مجوز برای صنعت چه معنایی دارد!؟

جناب مهندس سروری
در کجای دشتهای ممنوعه نوشته شده که این قسمت مخصوص کشاورزی است و اگر کشاورز برای هر لیتر آب ۱ میلیارد تومان هم پول بدهد، نمی توانید مجوز بدهید!!! ولی برای صنعت، فرش قرمز پهن می کنید!!!

حال آنکه حق بهره برداری از چاه کشاورزی که به استناد پروانه صادره خود شرکت آب منطقه ای که برای کشاورزان لحاظ شده, در پروانه های جدید بعضا به نصف کاهش یافته است!!!

مدیرعامل محترم
با استاندار محترم وقت؛ نماینده محترم و رییس مجمع نمایندگان استان؛ جناب مهندس فاضلی معاون محترم حفاظت و بهره برداری و امور اجتماعی حوزه آب‌ریز فلات مرکزی و شرقی شرکت مدیریت منابع آب ایران؛ فرماندار و معاون محترم سیاسی وقت طبس؛ بخشدار محترم بخش دستگردان؛ رییس امور آب طبس؛ مدیریت محترم جهادکشاورزی و اعضای محترم شورای بخش دستگردان چندین جلسه برگزار گردید و تا این تاریخ هیچ خروجی برای کشاورزان سخت کوش و بی ادعا طبسی به ویژه کشاورزان عزیز بخش دستگردان نداشته است؛ حال از این تریبون و این کانال از حضرتعالی تقاضا دارم که در خصوص کاهش فاحش پروانه‌های کشاورزی بخش دستگردان با دلیل مستند اعلام بفرمایید زیرا با عالیترین مقام وزارت نیرو مهندس فاضلی مدیر حفاظت آب کشور صحبت کردم (در جلسه شورای اب استان که ایشان دستور بررسی و اعلام نتیجه دادند) ولی همانطوریکه نوشتم جوابی دریافت نشده است.

لازم به ذکر است؛ همانطورکه در جلسه استان هم اعلام کردم کشاورزان با پروانه های صادره شما در ۴۰ سال قبل شروع به فعالیت کرده و بعضا باغاتی احداث نموده اند که با این روش امور آب؛ همگی خشک خواهد شد.

باز هم جهت اطلاع در آن زمان که کشاورزان با پروانه های صادره شروع به فعالیت کرده اند، می توانستند با همان پول در کلان شهرها زمین خریداری نمایند که الان راحت و بدون استرس صاحب میلیاردها تومان ثروت باشند و اینست گناه تولید کننده و عدم حمایت از وی!!!

و در آخر از معاون محترم استاندار و فرماندار ویژه شهرستان طبس خواهشمندم که در این خصوص کمک نمایند تا جامعه کشاورزی شهرستان از بلاتکلیفی درآمده و همچون گذشته به امر تولید و خودکفایی و اشتغال هر چه بیشتر اهتمام ورزند.

با احترام
✍ مسعودرضا بندگی
دبیر اجرایی نظام صنفی کشاورزی شهرستان طبس
@eshkabar
ارسال شده توسط:Ahmad Rajabzadeh
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن