#بیانیه_مهندس_نصیری ‍ بسم الله الرحمن الرحیم واعتصموا بحبل الله جمیعاً و

#بیانیه_مهندس_نصیری

‍ بسم الله الرحمن الرحیم
واعتصموا بحبل الله جمیعاً و لا تفرقوا
برادران و خواهران ایمانی حوزه ی انتخابیه شهرستان های طبس، فردوس، بشرویه و سرایان
سلام علیکم
انقلاب اسلامی هدیه ای الهی و تحفه ای غیبی برای ملت ایران بوده و هست و انتخابات مظهر حضور مردم نجیب ایران اسلامی در تعیین سرنوشت خودشان می باشد.
مجلس که به حق در راس امور است اگر قوی عمل کند دیگر امور سامان یافته و اگر ضعیف عمل نماید امور کشور نابسامان خواهد شد.
اکنون در آستانه ی آزمون دیگری در مبحث انتخابات قرار گرفته ایم که اگر نماینده ای انقلابی و با رای بالا وارد مجلس بنماییم امید آن می رود که در آینده بتوان در راه تشکیل دولتی جوان، انقلاب و حزب اللهی با روحیه ای جهادی مطالبه رهبری عزیزمان می باشد قدم برداشت.
اینک که رقابت خدمتگذاری در مجلس شورای اسلامی به نقطه حساس خود نزدیک شده است بر خود فرض می دانم که از جان و دل و از صمیم قلب از همه مردم ولایت مدار و شهید پرور حوزه ی انتخابیه که جهت ایجاد شور انتخاباتی و همراهی و حمایت همه جانبه از این بنده حقیر درگاه حضرت احدیت اقدام نموده اند تشکر و قدردانی نمایم.
مستحضر هستید که اینجانب با گفتمان بیانیه گام دوم انقلاب و در جهت لبیک به فرمان رهبری و بر اساس تکلیف پا به میدان رقابت خدمتگذاری در عرصه انتخابات مجلس شورای اسلامی گذاشتم و اکنون به جهت کمک به تشکیل مجلس قوی و توانمند و انقلابی و حفظ وحدت نیروهای جوان انقلاب از ادامه رقابت کناره گیری نمایم و به همه دوستداران انقلابی توصیه می نمایم تا از کاندیدای جریان ائتلاف نیروهای انقلاب با تمام توان حمایت نمایند.
بار دیگر ضمن تقدیر و تشکر از همه ی دوستداران و حامیان به ویژه قشر جوان فرهیخته در برابر لطف بیکرانشان نسبت به این حقیر سر تعظیم فرود آورده و حلالیت می طلبم.
انشاالله خداوند متعال عاقبت امورمان را ختم به خیر بنماید.
والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته
ملتمس دعای همیشگی
مهندس محمد نصیری
کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی
@eshkabar
ارسال شده توسط:۰۹۱۳۲۵۰۲۰۳۹ علی رجب زاده
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن