دسته‌بندی نشده

قبلا هم اطلاع  رسانی کردم این فیلم  اصلاپخش نکنید

قبلا هم اطلاع  رسانی کردم این فیلم  اصلاپخش نکنید کاملا الکی هست بااین کار  آنتن nfc  گوشی شما کاملا  ضعیف خواهد شد  آنها اگه بخواهند از اطلاعات  گوشی شما استفاده کنند هیچ نیازی  به این کارها نیست خیلی راحت میتونند ازطریق نرم افزار راحت اختیار گوشی شما رو دردست بگیرند  بدون آنکه  زره ای کسی چیزی متوجه بشود

NFC چه کارهایی می توانیم انجام دهیم؟

اِن‌اف‌سی بیشتر از هر چیزی با “کیف پول موبایل” در ارتباط است. ایده ای که تلفن هوشمند شما را جایگزین پول نقد و کارت های اعتباری‌تان خواهد کرد. بدین ترتیب با یک تپ بر روی موبایل می توانید پول خرید خود را پرداخت کنید. Google Wallet یا کیف پول گوگل یک مثال در این مورد است. شما می توانید اطلاعات کارتهای اعتباری خود را در گوگل والت ذخیره کنید و یک “کارت بانکی مجازی” دریافت کنید و با آن تمام خریدها و هزینه های خود را پرداخت کنید.

علاوه بر پرداخت با موبایل کاربردهای دیگر اِن‌اف‌سی عبارتند از:

پرداخت پارکومتر
دریافت بلیط یا کارت پرواز
باز و بسته کردن درها. به عنوان مثال بی‌ام‌دبلیو دارای کلیدهای مجهز به اِن‌اف‌سی می باشد. و یا برای ورود و دسترسی فیزیکی به اتاق ها در ادارات و دانشگاه ها می توان از اِن‌اف‌سی موبایل استفاده کرد و با نزدیک کردن تلفن هوشمند با محل مورد نظر در را باز کرد.
دانلود اطلاعات. شرکت های تبلیغاتی و بازرگانی از چیپ های اِن‌اف‌سی برای فروش کالا و محصولاتشان بهره می برند که از کد QR به مراتب ساده تر است.
عشق آباد خبر
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن