خبرهادسته‌بندی نشده

✅ دکتر محمدرضا امیرحسنخانی: همه دستگاه های اجرایی در

✅ دکتر محمدرضا امیرحسنخانی: همه دستگاه های اجرایی در بحث اشتغال مسئولیت دارند.

? نشست شورای اداری خراسان جنوبی
شنبه ۱۳۹۶/۰۱/۱۹

?دکتر محمدرضا امیرحسنخانی در نشست شورای اداری خراسان جنوبی در بیرجند عنوان کرد: اشتغال موضوعی فرابخشی است و این به این معناست که متولی خاص ندارد، امسال که سال اشتغال است باید دید کدام دستگاه متولی این بحث است.

?نماینده مردم فردوس، سرایان، طبس و بشرویه افزود: همه دستگاه های اجرایی به نحوی در بحث اشتغال مسئولیت دارند اما هیچ کدام خود را مسئول ویژه این بخش نمی دانند.

?وی اظهار کرد: تقاضا دارم مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی اعلام کند که در شهرستان های استان هدف اشتغال چه رقمی است.
وی یادآور شد: در ارایه آمار بیکاری مشکل وجود دارد، اینکه گفته شود این آمار توسط مرکز آمار ایران ارایه شده و به ما ربطی ندارد حرف درستی نیست،مدیران مربوط و نمایندگان مجلس شورای اسلامی و … به این موضوع بپردازند.

?وی تصریح کرد: سال گذشته زحمات زیادی در استان کشیده شد،استاندار خراسان جنوبی وقت زیادی برای زیرساخت های استان صرف کرد و نتایج خوبی حاصل شد اما واقعیت این است، واحد کنسانتره شهرستان فردوس که تعطیل شده به چه دلیل دوباره راه اندازی نمی شود.

?وی تاکید کرد: وقتی بعضی از واحدهای تولیدی ماه هاست راکد است باید اعلام شود که در چه مدتی فعال می شود.
امیرحسنخانی گفت: مدیران دستگاه دولتی از بخش خصوصی فعالیت بخواهند اگر مدیر مربوط در بخش خصوصی کم کاری می کند،به عنوان بخش خصوصی ناکارآمد معرفی شود.
وی افزود: هر اتفاقی که موجب گلایه مردم شود به نظام بر می گردد،هم دولت،مجلس و قوه قضاییه باید با همکاری با هم مشکل را رفع کند.
وی اظهار کرد: اگر مشکلی را دولت نتواند رفع کند نباید موجب خوشحالی بخش های دیگر شود،همه با وحدت مشکل استان را رفع کنیم.

?وی یادآور شد: رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی اعلام کند که با توجه به خشکسالی های اخیر چه تعداد دام منطقه کاهش یافته،در یک شهرستان بیش از ۲۰۰ هزار راس دام وجود داشت که هم اکنون به کمتر از ۹۰ هزار راس کاهش یافته است.

?وی تصریح کرد: بعضی از دستگاه ها برای صدور یک پروانه به قدری فرد بهره بردار را درگیر بروکراسی ادرای می کنند که تبدیل به روند زمان بر می شود.
وی اضافه کرد: امروز جبهه اقتصادی را به باید مثل دوران هشت سال جنگ تحمیلی جهادی مدیریت کنیم.
امیرحسنخانی گفت: در آن زمان اگر فردی ۱۳ ساله تقاضای رفتن به جبهه داشت را به دلیل فقدان آموزش نظامی از رفتن به جبهه محروم نمی کردیم و به همین دلیل بسیجی وار در مقابل جهان مقاومت کردیم امروز هم باید بسیجی وار در اقتصاد وارد شویم.
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن