دسته‌بندی نشده

حجت الاسلام حسن نوروزی در یادواره شهدای روستای

حجت الاسلام حسن نوروزی در یادواره شهدای روستای محمدآباد گفت:
?به عنوان یک نماینده مجلس موضوع توهین به مقدسات مردم را پیگیری میکنم

◀️نماینده مردم رباط‌کریم وبهارستان در مجلس شورای اسلامی در چهارمین یادواره شهدای روستای محمدآباد گفت:

شما بهترین امت هستید از حیثیت و شرف اسلامیتان دفاع کنید، نهی از منکر به همین معناست که باید زشتی ها و پلیدی ها را از جامعه بزداییم.

من افتخار میکنم به روحانیان و همسنگران خودم، مردم مسلمان و ولایتمدار خراسان جنوبی که همه در مقابل یک انسان کم توجه و کم ارزشی که به مقدسات این مملکت توهین کرده است و به شرف ملی مردم ولایتمدار خراسان جنوبی، ائمه جمعه و روحانیت و همه مردم ایستاده اند.

از دیروز که من در این منطقه هستم ده ها نفر تماس گرفتند که در سخنرانی فردا شب ابراز انزجار ما را از آن شخصی که به حیثیت و شرف ملی و ایرانی این منطقه اهانت کرده است اعلام کنید و من هم به عنوان یک تکلیف شرعی و بنده به عنوان یک نماینده مجلس یک مسئول نظام این مسئله را پیگیری میکنم.

ممکن است خودش اهل انحرافاتی باشد حق ندارد در منطقه ای که ولایتمدار و مومن و متدین هستند به حیثیت آنها توهین کند و مثلا بگوید چرا این منطقه مثل فلان منطقه نیستند.

همه خراسان، رضوی و مقیم امام رضا(ع) هستند و منطقه خراسان، منطقه شیعی ولایتمداری است که الهام از امام رضا(ع) گرفته است و در مقابل هر کسی که بخواهد ما را از امام رضا(ع) جدا کند خواهد ایستاد.

افرادی که وقتی در جایی گماشته می شوند و مغرور می شوند حق ندارند بخواهند افکار خود را منتقل کنند.

یک نماینده طبق قانون اساسی نماینده همه ملت است و ما از مردم دفاع خواهیم کرد نسبت به این ناراحتی که دارند از شخص اهانت کننده به روش و سلیقه و شیعه گری مردم پیروی از ولایت و طبیعتا این مطلب به گوش بزرگانشان خواهد رسید.
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن