خبرها

سوریه: شکی نیست که آمریکا از تروریسم علیه ارتش سوریه حمایت می‌کند

[ad_1]

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، وزارت خارجه و مهاجرین سوریه در دو نامه جداگانه درباره شلیک ائتلاف آمریکایی به سوی جنگنده سوریه و سقوط آن (در حالی که در حال عملیات علیه داعش بود) آمریکا را حامی واقعی تروریست توصیف کردند.

به نوشته خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) در این نامه آمده است: دشمنی و تجاوز آمریکای دیگر جای شکی باقی نگذاشته است که موضع حقیقی آمریکا حمایت از تروریسم است و تلاش دارد تا بر قدرت ارتش عربی سوریه بعنوان تنها قدرت فعال (همراه با هم‌پیمانانش) تأثیر بگذارد.

این نامه می‌افزاید: تجاوز آمریکا مدیرت تروریسم از سوی آمریکا و ائتلاف غیر قانونی‌اش را بر ملا می‌کند و نشان می‌دهد که آنها از تروریسم برای رسیدن به اهداف خود بهره می‌برند.

وزارت خارجه و وزارت مهاجرین سوریه همچنین نسبت به تأثیرات این اقدام آمریکا بر تلاش‌های مبارزه با تروریسم هشدار داده و نوشته است: این اقدامات تأثیری بر مبارزه ارتش سوریه با تروریست‌ داعشی و جبهه النصره و دیگر گروههای تروریستی مرتبط ندارد.

بامداد امروز (دوشنبه)  ائتلاف موسوم به ضدداعش به رهبری آمریکا در بیانیه‌ای تایید کرد که یک جنگنده اف-١٨ ارتش آمریکا یک جنگنده سوخو-٢٢ ارتش سوریه را ساقط کرده است.

انتهای پیام/د

[ad_2]

Source link

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن