#توسعه_علمی_و_فنون_طلائی #افزایش_?…

#توسعه_علمی_و_فنون_طلائی

#افزایش_رشته‌های_فنی_در_طبس

♻️ مهندس طلائی مقدم معاون استاندار و فرماندار ویژه طبس با دکترشمس_ رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای کشور پیرامون توسعه علمی شهرستان گفتگو کرد.

@Tabasya

✍ این جلسه با حضور فرزند افتخارآفرین طبس دکتر #حمید_یزدانیان ؛ مدیرکل حراست دانشگاه فنی وحرفه ای کشور، عابدزاده- رئیس دانشکده فنی و حرفه‌ای امام علی(ع) طبس و همکارش کفاشی در تهران برگزار شد.

عابدزاده در ابتدای این دیدار گزارشی از عملکرد دانشکده طبس ارائه کرد.

معاون استاندار و فرماندار ویژه طبس نیز در این جلسه، با اشاره به ظرفیت های بالای شهرستام طبس به ویژه در مباحث فرآوری معدن، گردشگری، دامپروری و صنایع جوار ریلی، یکی از مهمترین دغدغه‌های شهرستان را تربیت نیروی انسانی متناسب با توسعه و چشم‌انداز شهرستان برشمرد و خواستار همکاری دانشگاه در این خصوص شد.

سید مهدی طلائی مقدم مچنین آمادگی بخش‌های #دیـهــوک و #دسـتـگـردان را در جهت راه اندازی برخی رشته ها اعلام کرد.

رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور در این نشست با استقبال از ظرفیت‌های طبس، آمادگی لازم دانشگاه برای همکاری با شهرستان را اعلام کرد.

دکتر شمس همچنین بر تهیه پروپزال سرمایه گذاری و مشارکت دانشگاه و بخش خصوصی در طبس، تهیه طرح امکان‌سنجی رشته‌های مورد نیاز در بخش‌های دیهوک، مرکزی و دستگردان و حتی شهرستان‌های اطراف با مرکزیت طبس تاکید و آمادگی افزایش رشته‌های مورد نیاز با توجه به سمت و سوی توسعه شهرستان طبس اعلام کرد.

این مقام عالی علمی کشور همچنین قول داد بزودی به استان خراسان جنوبی و شهرستان طبس سفر کند.

دکتر حمید یزدانیان مدیرکل حراست دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور نیز از ظرفیت‌های طبس بخوبی یاد کرد.

طلائی مقدم همچنین از دکتر یزدانیان بعنوان یکی از ظرفیتهای طبس که می تواند در پایتخت به توسعه شهرستان کمک کند، یاد کرده و از ایشان تشکر کرد.

گفتنی است؛ در این جلسه بر اضافه شدن رشته‌های تخصصی از قبیل ژئوتوریست، فرآوری زغال‌سنگ، صنایع جوار ریلی، پرورش بز سانن و مورسیا، کشت صیفی و سبزیجات و گل‌خانه ای تاکید شد.

دکتر شمس قول نهایی شدن افزایش رشته ها را داد.

@eshkabar
ارسال شده توسط:۰۹۱۳۲۵۰۲۰۳۹ علی رجب زاده
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن