رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسل…

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی خبرداد:برگزاری تظاهرات ضد آمریکایی و صهیونیستی فردا در تمام شهرستان‌های خراسان‌جنوبی

✅ حجت الاسلام احمد ملایی، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی:

اقدام اخیر رییس جمهور مستکبر آمریکا در معرفی بیت المقدس به عنوان پایتخت رژیم منفور و غاصب صهیونیستی اقدامی خصمانه از طرف آمریکا، اسرائیل و مستکبران عالم بر علیه مسلمانان است.
آمریکای جنایتکار و اسرائیل غاصب که در پیدا و پنهان هر توطئه و اقدامی بر علیه اسلام و مسلمین به صورت پررنگ حضور دارند پس از اینکه دیدند نقشه جنگ و تفرقه مسلمین توسط فرزند خوانده آنان، یعنی شجره خبیثه ملعونه داعش، نقش بر آب شد توطئه بسیار خطرناک و جسارت بسیار بزرگی را به ساحت اسلام و مسلمین با اعلام نمودن قدس عزیز، این پاره قلب و قبله اول مسلمین، بعنوان پایتخت رژیم سفاک و غاصب اسرائیل، شروع کردند.
اینگونه تصمیم گیری ها را نشانه عجز و ناتوانی و شکست های پی در پی جبهه ظلم است ،اهدافی را که این ظالمان در سر می پرورانند؛ ان‌شاءالله با حمایت آزادی خواهان عالم به گور خواهند برد. و ان شاءلله به زودی مسلمین محو و به زباله دان تاریخ پیوستن اسرائیل را به جهانیان اعلام خواهند کرد.
از تمامی مردم آزادی خواه استان خراسان جنوبی دعوت میکنم در تظاهرات ضد آمریکایی و صهیونیستی که همزمان با سراسر کشور در تمام شهرستان های استان خراسان جنوبی فردا بعد از نماز جمعه (مورخ ۱۷/۰۹/۱۳۹۶)برگزار می گردد شرکت فرمایند و مواضع خویش درمحکومیت توطئه رذیلانه اخیر شیطان بزرگ آمریکا بر علیه جهان اسلام در به رسمیت شناختن قدس بعنوان پایتخت اسرائیل غاصب را با شعارهای کوبنده مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل به جهانیان اعلام کنند.
عشق آباد خبر
@eshkabar
ارسال شده توسط:۰۹۱۳۲۵۰۲۰۳۹ علی رجب زاده
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن