‍ نماز جمعه این هفته عشق آباد به ?…

‍ نماز جمعه این هفته عشق آباد به امامت حجه الاسلام والمسلمین تکمیلی امام جمعه عشق آباد با حضور باشکوه مردم مومن بخش دستگردان برگزار شد
حجت الاسلام و المسلمین تکمیلی امام جمعه شهر عشق آباد و بخش دستگردان در خطبه اول از نماز جمعه این هفته ضمن دعوت به رعایت تقوا به بیان بخشی از خطبه همام نهج البلاغه پرداخت.

امام جمعه عشق آباد در خطبه دوم نماز جمعه این هفته به زیاده خواهی های دشمنان اسلام اشاره کرد و گفت : امروز دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی ضربه محکمی از مقاومت خورده اند و شکست داعش نقشه های شوم استکبار را در منطقه نقشه بر آب کرد لذا امروز درصدد ایجاد اختلاف میان ملت های اسلامی و به دنبال جنگ افروزی جدید در منطقه هستند.
وی افزود : تصمیم اخیر رئیس جمهور مستکبر آمریکا مبنی بر انتقال پایتخت رژیم جعلی صهیونیست به قدس شریف نیز نشانه ضعف و عجز آنها در منطقه است امروز نیروهای مقاومت اسلامی و انقلاب عزیز ایران توانستند به برکت مقاومت دوباره مسئله فلسطین را در صدر مسائل جهان اسلام قرار دهند.
امام جمعه عشق اباد در ادامه اظهار داشت : جای تاسف برای جامعه جهانی است که در آستانه روز جهانی حقوق بشر در مقابل رژیم کودک کش و مردم کش اسرائیل سکوت کنند، امروز تمام دنیا در مقابل این تصمیم به پا خاستند و البته ساعاتی بعد از این تصمیم، عقب نشینی رئیس جمهور آمریکا در انتقال سفارت آمریکا آشکار شد.
حجه الاسلام تکمیلی در ادامه فرمود: امروز مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل در دنیای اسلام طنین انداز خواهد شد و انشاالله مرگ اسرائیل با این تصمیم خبیث به زودی شاهد خواهیم بود.
وی یاد آوری نمود که ،بر همه جوامع اسلامی و مسئولان و دولتمردان اسلامی لازم است اتحاد خود را در مقابل دشمن محکم و مستحکم سازند و با تمسک آیه شریفه یا أَیُّهَا النَّبِیُّ جاهِدِ الْکُفَّارَ وَ الْمُنافِقینَ وَ اغْلُظْ عَلَیْهِمْ وَ مَأْواهُمْ جَهَنَّمُ وَ بِئْسَ الْمَصیرُ در مقابل این فتنه به پا خیزند.
امام جمعه عشق آباد در پایان خطبه ها به مباحث بهداشتی و درمانی عشق آباد اشاره کرد و ضمن تقدیر از مسوولین شهر عشق آباد که در ملاقات سفر اخیر معاون وزیر بهداشت به شهرستان طبس، مشکلات منطقه را بیان فرموده و قولهای مساعدی نیز گرفته اند، توجه بیشتر به بیماران دیالیزمی که در عشق آباد زیاد می باشند و می بایست مسافت عشق آباد طبس را در طول هفته چند بار طی کنند، تامین دستگاه سونوگراف و متخصص سونوگرافی، راه اندازی دستگاه رادیولوژی و استقرار پزشکان مجرب و خوب، حضور پزشک های متخصص که حداقل در هفته یک روز در مرکز بهداشتی و درمانی عشق آباد حضور یافته و ویزیت نمایند و شبانه روزی شدن داروخانه را از اهم مشکلات بهداشت و درمان عشق آباد عنوان کرد و از مسوولین درخواست توجه و پیگیری بیشترنمود.
عشق آباد خبر
@eshkabar
ارسال شده توسط:۰۹۱۳۲۵۰۲۰۳۹ علی رجب زاده
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن