#تعویض_کفپوش سالن ایثار دیهوک #هدیه_نوروزی ورزش و جوانان به ورزشکاران

#تعویض_کفپوش سالن ایثار دیهوک #هدیه_نوروزی ورزش و جوانان به ورزشکاران دیهوک

#قدیمی، رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان طبس با اشاره به اینکه امروزه توسعه ورزش در سایه توسعه امکانات و کیفیت بخشی به خدمات ورزشی میسر خواهد شد از اتمام پروژه تعویض و بهره برداری از کفپوش #سالن_ایثار_دیهوک خبر داد.

وی با اشاره به اینکه اعتبار تعویض کفپوش تنها سالن ورزشی نمایندگی ورزش و جوانان شهر دیهوک بالغ بر مبلغ ۹۰۰ میلیون ریال از محل اعتبارات تخصیصی حوزه ورزش و جوانان شهرستان تامین گردیده ،گفت: جوانان و ورزشکاران شهر دیهوک از هم اکنون می توانند در فضایی مناسب به رقابتهای مهیج جام رمضان بیاندیشند.

وی همچنین در بازدید از روستای اسفندیار و پروژه سالن ورزشی که از سال ۸۵ سخن از شروع و احداث آن بود از پیگیری ها و جریان مکاتبات اطلاع پیدا کرده در دیدار با اعضای شورای اسلامی روستای اسفندیار به اختصاص و تکمیل #خانه_ورزش_روستایی_اسفندیار در آینده نزدیک و اختصاص دو زمین ورزشی #فوتبال_ساحلی به بخش دیهوک خبر داد و این اقدامات را در راستایی تحقق شعار توسعه همگانی وزارت ورزش دانست.

متولی حوزه ورزش و جوانان شهرستان در پیگیری مجددانه این موضوع از #دکتر_افضل_پور مدیرکل وقت اداره ورزش و جوانان استان #صفوی بخشدار محترم دیهوک و #عظیمی مسئول نمایندگی ورزش و جوانان این بخش تقدیر و تشکر نمود.
@eshkabar
آدرس کانال عشق آباد خبر در شبکه های اجتماعی

ایتا eitaa.com/eshkabar

تلگرام t.me/eshkabar

سروش sapp.ir/eshkabar

وب سایت www.eshghabadkhabar.ir
ارسال شده توسط:عشق آباد خبر
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن