بسم الله الرحمن الرحیم بیانیه کانون بسیج حقوقدانان شهرستان طبس به

بسم الله الرحمن الرحیم

بیانیه کانون بسیج حقوقدانان شهرستان طبس به مناسبت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی ایران

یاران، همراهان و شیفتگان انقلاب، به دنبال مراد و امام خود، خمینی کبیر و همراه و همپای رهبر فرزانه و فرهیخته حضرت آیت الله العظمی خامنه ای ( مدظله العالی ) همه سختی ها و مرارت ها، کینه ها و دشمنی ها، سنگ اندازی ها، طعنه ها و مشکلات پی در پی را تحمل کرده تا جایگاه ممتاز و تاریخی خود را حفظ نماید.
« الَّذِینَ اسْتَجَابُوا لِلَّهِ وَالرَّسُولِ مِنْ بَعْدِ مَا أَصَابَهُمُ الْقَرْحُ لِلَّذِینَ أَحْسَنُوا مِنْهُمْ وَاتَّقَوْا أَجْرٌ عَظِیمٌ » (سوره ال عمران آیه ۱۷۲) دعوت خدا و رسولش را بعد از آسیب‌ها و جراحت‌ها و مشکلات همچنان پذیرا هستند. همینان‌اند که خداوند می‌فرماید: « وَأَنَّ اللَّهَ لَا یُضِیعُ أَجْرَ الْمُؤْمِنِینَ » (سوره آل عمران آیه ۱۷۱) که خدا اجر مؤمنان را ضایع نمی‌کند.
آری؛ عزت امروز ملت بزرگ ایران اجر عظیم الهی است. امنیت مثال زدنی ایران اسلامی پاداش خداوند است.
بهمن ۵۷ یادآور مجاهدت مردان و زنانی است که برای بازیابی منزلت خویش انقلاب کردند و کاخ های ستم و استبداد را فروریختند. بهمن ۵۷ یادآور پایان نظام شاهنشاهی ۲۵۰۰ساله و روی کارآمدن جمهوری اسلامی در ایران است.
یادآور می شویم که سنای آمریکا در اولین ماه های پیروزی انقلاب، ایران اسلامی را تحریم و اعلام کرد که تا شش ماه دیگر این انقلاب از بین خواهد رفت اما جمهوری اسلامی ایران ۴۰سال است که با حرکتی انقلابی به سمت جلو می تازد.
برای تمدن ها عمر ۴۰سالگی آغاز بلوغ و آغاز حرکت فکری و دوران شکوفایی است. امروزه ملت ایران اسلامی در جهش تولید علم و شتاب علمی، علوم فضایی، نانو تکنولوژی، قدرت موشکی، استقلال و امنیت، سلول های بنیادی، تولید دارو، خودکفائی غذایی، امید به زندگی، مردم سالاری دینی، گسترش فرهنگ اسلامی، منابع انرژی، نیروی جوان پرانگیزه در گروه کشورهای برتر دنیا قرار گرفته است.
این درحالی است که دشمن و بدخواهان این انقلاب هنوز بر طبل دشمنی روزافزون خود می کوبند و در ملتهب کردن هر چه بیشتر این عرصه از هر حربه ای نهایت استفاده را می برند.
شبیخون های فرهنگی، نشانه روی اعتقادات و باورها، گسترش زمینه های هوسرانی و لذت های دنیوی و زودگذر، سعی در ایجاد انحراف در اهداف، محدود کردن عرصه های اقتصادی و ازهمه مهمتر ایجاد شبهه در بین صفوف وارثان انقلاب اسلامی از رویکردهای جدید دشمن در آستانه چهلمین سال انقلاب اسلامی است.
حال در مسیر آغاز بلوغ و آغاز حرکت فکری و دوران شکوفایی باید آرام بود و نباید گذاشت ناهمواری این راه، سرعت ما را در حرکت رو به جلو کم کند.
اکنون که در ۴۰ سالگی انقلاب هستیم با تمام قوا در صحنه رادمردی و دفاع از ارزش ها ایستاده ایم و در ادامه راه اسلاف خود با سرلوحه قراردادن اوامر ولایت فقیه با ایفای نقش خود در تمام سنگرها به ویزه سنگر علم و دانش و مشارکت در فعالیت های اجتماعی به مبارزه خود ادامه می دهیم.
وعده قطعی خدا « وَ لَیَنْصُرَنَّ اللَّهُ مَنْ یَنْصُرُهُ » إن شاءالله محقق خواهد شد و آینده از آنِ مُتَّقین است.

کانون بسیج حقوقدانان شهرستان طبس
عشق آباد خبر
@eshkabar
ارسال شده توسط:۰۹۱۳۲۵۰۲۰۳۹ علی رجب زاده
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن