کشف ۲۵ تن خاک معدنی مس و روی غیرمجاز در”طبس” فرمانده

کشف ۲۵ تن خاک معدنی مس و روی غیرمجاز در”طبس”

فرمانده انتظامی”طبس” گفت: مأموران پلیس در بازرسی از یک تریلی، ۲۵ تن خاک معدنی مس و روی غیرمجاز به ارزش ۳ میلیارد ریال در این شهرستان کشف کردند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ”فاضل مریمی” اظهار داشت: مأموران انتظامی پاسگاه”تپه طاق” شهرستان طبس اخباری مبنی بر حمل و بارگیری خاک معدنی غیر مجاز دریافت کردند که موضوع را پیگیری و در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: مأموران هنگام کنترل خودروهای عبوری در محور”عشق آباد به بردسکن” شهرستان طبس به یک تریلی حامل بار که در حال حرکت بود مشکوک شدند و جهت بررسی بیشتر خودرو را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان طبس بیان داشت: مأموران پس از هماهنگی با مقام قضائی در بازرسی از تریلی، ۲۵ تن خاک معدنی مس و روی غیرمجاز کشف کردند که ارزش ریالی خاک های معدنی کشف شده بنا بر نظریه کارشناسان مربوطه بالغ بر ۳ میلیارد ریال برآورد شد.

سرهنگ مریمی خاطرنشان کرد: مأموران در این زمینه یک خودرو توقیف و یک متهم دستگیر کردند که متهم دستگیر شده به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: نیروی انتظامی به منظور تامین نظم و امنیت عمومی با افراد سودجو که برای منافع شخصی خود اقدام به فعالیت های غیر قانونی می کنند، برابر قانون برخورد خواهد کرد.

#خدمت_بی_منت_پلیس
#امنیت_جامعه_سلامت_خانواده
#پلیس_شهرستان_طبس
┄┅═══✼✼═══┅┄

عشق آباد خبر
@eshkabar
ارسال شده توسط:۰۹۱۳۲۵۰۲۰۳۹ علی رجب زاده
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن