✅یکم شهریور ماه، زاد روز دانشمند بزرگ و طبیب برجسته 

✅یکم شهریور ماه، زاد روز دانشمند بزرگ و طبیب برجسته  ونامدار ایرانی، شیخ‌الرئیس ابوعلی سینا فرصتی مغتنم و مناسب برای یادآوری و درک اهمیت و جایگاه جامعه پرتلاش و توانمند پزشکان کشور است تا تلاش‌های ارزنده آنها که به واسطه مهارت، دانش، ایثار و اخلاص همواره نویدبخش حیات و سلامت مردم است، مورد تقدیر و تکریم قرار گیرد.

نوشتن و گفتن از آنان که در بحران همه گیری ویروس کرونا سرمایه زندگی‌شان را به پای همنوعان ریخته‌اند؛ آنها که نیاسودند تا دیگران بیاسایند؛ انسان‌هایی که انسانیت را معنایی تازه بخشیده اند و جان و روح و جسم‌شان، تنها آرامش دیگران را خواسته است، کاری بس دشوار می‌نماید.

پزشکان ضامن سلامت جامعه، امنیت روحی بیماران و فرشتگان نجاتی هستند که درد جسم را با روح بلندشان در سایه لطف الهی التیام می بخشند.

گلستان پزشکی ایران آکنده از چنین انسان‌هایی است؛ در این بوستان گل‌های فراوانی روییده و می‌روید؛ گل‌هایی که عطرشان، انسانیت را جانی دوباره می‌دهد.

روز پزشک را به تمامی طبیبان فرزانه و جامعه پزشکی تلاشگر تبریک و تهنیت عرض می نماییم و برای همه آنان از درگاه حضرت احدیت آرزوی  سلامتی و توفیق داریم.

✍روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان طبس

@eshkabar
ارسال شده توسط:Ahmad Rajabzadeh
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن