اعلام سامانه ثبت نام دوره های آموزشی ویژه مناطق محروم

اعلام سامانه ثبت نام دوره های آموزشی ویژه مناطق محروم و مرزی کشور

معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی گفت: سامانه ثبت نام دوره های آموزشی ویژه مناطق محروم و مرزی کشور اعلام شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی، سید علی زمزم با بیان این خبر، عنوان کرد: در راستای شعار تحول و عدالت محوری دولت سیزدهم و برنامه های وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، طرح آموزش رایگان رشته های مختلف هنری در مناطق محروم، کمتر توسعه یافته و مرزی در ۱۱ استان (غیر از مراکز استان ها) اجرا می شود.

به گفته وی هدف از اجرای این طرح توسعه اقتصاد هنر و کسب و کارهای فرهنگی و هنری و صیانت از هنرهای ملی، بومی و محلی است.

زمزم با بیان این که کلیه علاقه مندان می توانند از طریق سامانه
 http://amoozesh.azmoonehonar.ir 

جهت ثبت نام در دوره های آموزشی اقدام کنند، خاطرنشان کرد: در مرحله اول مهلت ثبت نام متقاضیان تا ۱۵ آذر ماه ۱۴۰۰ خواهد بود.

وی با اشاره به این که علاقه مندان می توانند یکی از رشته های پیشنهادی را از جدول دوره های آموزشی موجود در سامانه (شامل ۵۱ رشته) انتخاب کنند، اضافه کرد: در صورت عدم وجود رشته مورد نظر در انتهای جدول، با انتخاب گزینه سایر، می توان رشته مورد نظر خود را ثبت کرد.

معاون امور هنری و سینمایی اداره کل با بیان این که برنامه آموزشی بر اساس نوع رشته و تعداد متقاضی به صورت حضوری و یا آموزش از راه دور (آنلاین) برگزار می شود، ادامه داد: شروع برگزاری دوره های آموزش از اول دی ماه ۱۴۰۰ به بعد تعیین شده است.

 زمزم یادآور شد: برای کلیه شرکت کنندگان در پایان دوره گواهی شرکت در دوره صادر خواهد شد.

اداره فرهنگ وارشاد اسلامی طبس
عشق آباد خبر
@eshkabar
ارسال شده توسط:۰۹۱۳۲۵۰۲۰۳۹ علی رجب زاده
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن