#تقدیر_و_تشکر <<ومن یعظم شعائر الله فانها من تقوی القلوب>> اعضای محترم هیئت

#تقدیر_و_تشکر

<<ومن یعظم شعائر الله فانها من تقوی القلوب>>

اعضای محترم هیئت ابوالفضلی زیرک آباد . هیئت امنای پرتلاش. خادمین ، آشپزان و ذاکرین وخیرین وسایر هم ولایتیهای مقیم مشهد که در برنامه‌های عزاداری شهادت پیامبر ص. امام حسن مجتبی ع وامام رضا ع نقشی داشتید.
بدون شک برپا کردن مجلس عزای اهلبیت علیه سلام و هزینه نمودن جان، مال در این راه از اعظم وسائل تقرب انسان به پروردگار مهربان عالم و سبب ریزش رحمت و مغفرت و عامل شفاعت در قیامت است.

این خدمت معنوی، هماهنگی با انبیاء الهی و ائمه طاهرین و اولیاء خدا و صله رحم با خاندان عصمت و طهارت علیهم السلام و مایه سعادت دنیا و آخرت است.
و ما به داشتن بزرگان ودوستانی چون شما به خود می بالیم
شاید کوچکتر از آن باشیم که از این میهمان نوازی وخدمت صادقانه شما تشکر وقدرانی کنیم اما عاجزانه از پروردگار عالم می خواهم خدمات بی شائبه و خالصانه شما را بپذیرد و آن را مایه خوشبختی دنیا و آخرتتان قرار دهد و مشمول دعای پیامبر، امیرالمومنین، صدیقه کبری و آقا علی بن موسی الرضا علیه السلام وحضرت امام مجتبی علیهم السلام باشید و این خدمت بی نظیر را در شما و نسل شما مستدام بدارد.

ودر پایان تقدیر وتشکر دارم از جناب آقای روح الله فغانی که به حق خالصانه و مخلصانه از چندین روز قبل تا روزهای بعد از شروع این حضور باشکوه شبانه روز در خدمت زوار بودند .

والسلام علی من اتبع الهدی

از طرف کلیه اهالی و زایرین مشهد الرضا در هیئت ابوالفضلی زیرک آباد
@eshkabar
ارسال شده توسط:Ahmad Rajabzadeh
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن