ادامه خبر بالا حجت الاسلام والمسلمین تهرانی پور در ادامه

ادامه خبر بالا
حجت الاسلام والمسلمین تهرانی پور در ادامه بیان داشت
توجه به معانی جامع مضامین دعا
از نکات مهم این دعا، تأویل‌برداری و باطن داشتن فقرات این دعا است. مثلا در فقره «اللَّهُمَّ اکْسُ کُلَّ عُرْیانٍ» که درخواست پوشاک و لباس برای برهنگان داریم؛ علاوه بر معنای ظاهری که مربوط به مستمندان بدون لباس مناسب است، می‌تواند منظورمان کسانی باشد که از لباس تقوا برهنه‌اند (وَ لِبَاسُ التَّقْوَى ذَلِکَ خَیرٌ (اعراف: ۲۶)) و یا از نعمت همسر شایسته بی‌بهره‌اند (نِسَائِکُمْ، هُنَّ لِبَاسٌ لَکُمْ وَأَنْتُمْ لِبَاسٌ لَهُنَّ (بقره: ۱۸۷)).
یادمان باشد مصداق بزرگ فقرات این دعای نورانی، مردم مظلوم و بی‌پناه فلسطین هستند.اسرائیل، کلّ فاسد فی امور المسلمین است
از زمان شروع حماسه طوفان الأقصی (که ملت قهرمان و مظلوم فلسطین چاره و گریزی از انجام آن نداشتند و اگر این حماسه پیش‌دستانه انجام نمی‌گرفت، روند محو قبله اول مسلمین از نقشه عالم سرعتی متوقف‌ناشدنی می‌گرفت)، شاید تنها در یکی از بیانات رهبر معظم انقلاب اشاره‌ای صریح به مسأله فلسطین نشده باشد. رهبر حکیم، بصیر و موقعیت‌شناس جهان اسلام، همواره به ابعاد مختلف این مسأله پرداخته‌اند و علاوه بر بشارت‌های روشن درباره افول و اضمحلال روزافزون رژیم نحس، نژادپرست، جنایتکار و کودک‌کش صهیونیستی و انحطاط کامل این بزرگ‌ترین جرثومه فساد در تاریخ عالم بشریت، بارها بر مظلومیت و غربت ملت شجاع و بزرگ فلسطین تأکید کرده است. هم روسیاهی مدعیان بزرگ‌ترین دروغ قرن یعنی حقوق بشر را به تمام عالم نشان داده است و هم بارها خیانت برخی از سران کشورهای اسلامی را در ارتباط و حمایت پنهانی آنها از رژیم منحوس اسرائیل را هشدار داده‌اند.
واقعا هرچه اوضاع گذشته و حال دنیا را نگاه و تحلیل می‌کنیم، می‌بینیم اصلی‌ترین و بزرگ‌ترین مصداق در دعای مهم «اللَّهُمَّ أَصْلِحْ کُلَّ فَاسِدٍ مِنْ أُمُورِ الْمُسْلِمِینَ» چیزی جز رژیم سفاک صهیونیستی و حامی بزرگ او شیطان بزرگ، آمریکای جهان‌خوار و مستکبر نیست. لذا دعا در این شب های نورانی برای مردم مظلوم فلسطین فراموش نشود.والسلام علیکم ورحمه الله وبرکاته.
عشق آباد خبر
@eshkabar
عشق آباد خبر در پیام رسان ایتا
https://eitaa.com/eshkabar
ارسال شده توسط:علی رجب زاده
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن