استاندار جدید خراسان رضوی متولد کرمانشاه دارای مدرک کارشناسی

استاندار جدید خراسان رضوی متولد کرمانشاه دارای مدرک کارشناسی اقتصاد و کارشناسی ارشد مدیریت از دانشگاه ارومیه است‌. معتمدیان قبل از انتخاب به عنوان استاندار خراسان رضوی‌، استانداری خراسان جنوبی و سابقه خدمت در استان‌های آذربایجان غربی، کرمانشاه ، ایلام و ستاد دستگاه‌های اجرائی در تهران را در کارنامه خود دارد‌.

استاندار جدید خراسان رضوی هچنین عضو شورای توسعه و امنیت پایدار شرق و غرب کشور است. ریاست شورای سیاست گذاری موسسات آموزشی پژوهشی در شمال غرب کشور، خدمت در استان های آذربایجان غربی، کرمانشاه و ایلام در سطح مدیرکل و معاون دستگاه های اجرایی از سال ۱۳۷۹ تاکنون و خدمت در ستاد دستگاه های اجرایی در تهران تا سطح مدیرکل از مهمترین سوابق اجرایی معتمدیان است.

معتمدیان در مدت۲۴ ماه تصدی خود در استانداری خراسان جنوبی، با بررسی میدانی مشکلات ، نیازها و شنیدن درخواست های مردمی قطار توسعه خراسان جنوبی را ریل گذاری کرد و با حضور مدیران ارشد نظام و مسئولین دولتی در اولین گام اعتبارات خراسان جنوبی را افزایش داد‌.

حجت‌الاسلام والمسلمین ‌حسن روحانی در ‌جلسه عصر امروز هیئت دولت ضمن تشکر از خدمات آقای رزم حسینی در مدت تصدی استانداری خراسان رضوی، انتخاب آقای معتمدیان را تبریک گفت و خدمت در پایتخت معنوی جمهوری اسلامی ایران را توفیق بزرگی قلمداد کرد که نصیب وی شده است.
#ماملت_امام_حسینیم
#من_هم_ماسک_میزنم
عشق آباد خبر
@eshkabar
ارسال شده توسط:۰۹۱۳۲۵۰۲۰۳۹ علی رجب زاده
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن