حجت الاسلام و المسلمین تکمیلی در  خطبه‌های اول نماز جمعه

حجت الاسلام و المسلمین تکمیلی در  خطبه‌های اول نماز جمعه این هفته ویژگی های منتظران حقیقی امام زمان اشاره کردند.

 امام جمعه محترم دستگردان در خطبه دوم نماز جمعه با اشاره اقتدار و عظمت روز افزون انقلاب اسلامی و قرار گرفتن در دل ملت های مسلمان بیان داشتند، به همین جهت است که دشمنی دشمنان امروزه علنی و آشکار شده است.
اینکه نخست وزیر اسرائیل اعلام می‌کند دشمن اول ما ایران است و آمریکا دشمن اول خود را ایران اعلام میکند و یا اگر آل سعود خبیث نامسلمان مسئله اول خود را ایران می داند، نشان از انتشار رائحه خوش انقلاب اسلامی در دنیا است.
 
حجت الاسلام و المسلمین تکمیلی در بخش دیگری از سخنان خود بیان داشتند ماندن یا نماندن آمریکا در برجام  فرقی نمی کند، و البته در صورت خروج از برجام بدعهدی آمریکا که برای ما ثابت بود، برای جهانیان نیز ثابت خواهد شد.
آمریکا با شرکای اروپایی خود تصمیم دارند با تهدید خروج از برجام، ایران را دوباره پای میز مذاکره درباره تسلیحات نظامی بکشانند. و انشالله این بار نیز با بصیرت رهبری و ملت ایران با شکست روبرو خواهند شد.

حجت الاسلام تکمیلی ۵ راهکار برای مقابله با  تهدیدات و هیاهوی پوشالی آمریکا و اسرائیل  ذکر کردند:
۱. عدم اعتماد به دشمن در همه زمینه‌ها (اقتصادی، فرهنگی و سیاسی)؛
۲. وحدت در میان مسئولین و پرهیز از موضع گیری ها و سخنان جنجالی و حاشیه ساز؛
۳. برقراری تعامل سازنده اقتصادی و سیاسی با کشورهای منطقه؛
۴.  حمایت از کالای ایرانی و اقتصاد مقاومتی؛
۵. جلوگیری از واردات بی رویه و کالاهای مشابه از کشورهای هم پیمان آمریکا مانند انگلیس آلمان و فرانسه و همچنین جلوگیری از قاچاق کالا.

امام جمعه محترم عشق آباد در پایان هفته معلم را به جامعه بزرگ فرهنگیان تبریک گفتند و بیان داشتند معلم های دلسوز، مهربان و متعهد و انقلابی می توانند نسلی مهربان، متعهد و انقلابی تربیت کنند.
عشق آباد خبر
@eshkabar
ارسال شده توسط:۰۹۱۳۲۵۰۲۰۳۹ علی رجب زاده
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن