۲۹ اردیبهشت تداعی کننده میثاق جاودانه عشایر با انقلاب و

۲۹ اردیبهشت تداعی کننده میثاق جاودانه عشایر با انقلاب و یاداور دیدار تاریخی عشایر کشور با بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی در سال ۱۳۵۸ میباشد.
عشایر کشور در بخش های مختلف اقتصادی از جمله کشاورزی فراورده های دامی زنبورداری و صنایع دستی نقش بسیار مهمی دارند و در عین حال مردمانی کم توقع پرکار و سختکوش هستند که با کمترین بار مالی برای دولت به امر تولید مبادرت میورزند.
بسیج عشایری در سال گذشته نیز فراتر از وظیفه خودظاهر گشت که میتوان به برنامه ریزی مدون برای حضور ۴۰ دندانپزشک ماهر در قالب اکیپ دندانپزشکی شهید شکری و ویزیت رایگان ده ها نفر اشاره کرد و همچنین حضور گروه های مختلف جهادی و احداث منزل و برگزاری جلسات فرهنگی و مراسمات مذهبی گوشه ای از اقدامات بسیج عشایر بوده است.
همچنین حضور شبانه روزی سپاه در بحران سیل و بسیج تمام امکانات و حضور نیروهای جهادی و توزیع چند هزار پرس غذای گرم و پیگیری اموری چون مقاوم سازی منازل؛ ایزوگام منازل و لای روبی قنوات و حضور از اولین ساعات شروع بحران باعث دلگرمی عشایر شد.
ما عشایر بخش دستگردان بر خود لازم میدانیم تا از زحمات شبانه روزی مجموعه سپاه شهرستان و فرماندهی و پرسنل خدوم حوزه مقاومت مالک اشتر بخش دستگران کمال تشکر را داشته و برای آن عزیزان موفقیت روز افزون را از درگاه الهی خواهانیم.
اداره عشایر شهرستان طبس
شرکت تعاونی عشایری کوچنده جلگه
@eshkabar
ارسال شده توسط:۰۹۱۳۲۵۰۲۰۳۹ علی رجب زاده
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن